De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

lo

 notworthy :-D
Wel lekker gezellig hier vandaag pompom
Een heleboel waarheden gelezen in de laatste bijdrages  :yes:
Inderdaad, afgelopen woensdag ook met Joep over gesproken, de referentie die je hebt is je eigen set in je eigen omgeving met je eigen muziek. Dat zijn namelijk de dingen die je regelmatig "ondergaat" in een setting die je zelf zo hebt gecreëerd. Mijmeren bij een goed glas wijn bij een song van bijv. Emma chaplin, Loreena Mckennit, Sarah Mclaghlan,...... enz enz behoort tot de mooie geneugten des levens. Verlangens worden opnieuw aangewakkerd om in de minuut daarna misschien wel weer te verstommen als je de volgende song voorgeschoteld krijgt die je emoties mogelijk wel zover mee nemen dat je gemoed het zwaar krijgt. Heerlijk vind ik dat en nog mooier misschien wel om dit ook bij anderen te ontdekken. Eigenlijk is dit de kern van het verhaal......... de emotie die onze muziek bij ons oproept voort gebracht door de door een ieder zorgvuldig naar zijn smaak samengestelde set binnen zijn of haar budget. Wat een heerlijke dag is dit weer ........ straks weer maar eens een stukkie gaan luisteren.......... pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

#1261
Citaat van: lo op oktober 15, 2011, 11:26:59
notworthy :-D
Wel lekker gezellig hier vandaag pompom
Een heleboel waarheden gelezen in de laatste bijdrages  :yes:
Inderdaad, afgelopen woensdag ook met Joep over gesproken, de referentie die je hebt is je eigen set in je eigen omgeving met je eigen muziek. Dat zijn namelijk de dingen die je regelmatig "ondergaat" in een setting die je zelf zo hebt gecreëerd. Mijmeren bij een goed glas wijn bij een song van bijv. Emma chaplin, Loreena Mckennit, Sarah Mclaghlan,...... enz enz behoort tot de mooie geneugten des levens. Verlangens worden opnieuw aangewakkerd om in de minuut daarna misschien wel weer te verstommen als je de volgende song voorgeschoteld krijgt die je emoties mogelijk wel zover mee nemen dat je gemoed het zwaar krijgt. Heerlijk vind ik dat en nog mooier misschien wel om dit ook bij anderen te ontdekken. Eigenlijk is dit de kern van het verhaal......... de emotie die onze muziek bij ons oproept voort gebracht door de door een ieder zorgvuldig naar zijn smaak samengestelde set binnen zijn of haar budget. Wat een heerlijke dag is dit weer ........ straks weer maar eens een stukkie gaan luisteren.......... pompom pompom

Hoi Lo,

Klinkt goed dit verhaal. Ik herken me hier wel in.
Loreena Mckennit, Sarah Mclaghlan deze twee dames ken ik wel.
Erug mooi. Vooral Loreena. M.n. bij de cd the book of secrets song no. 8.
Het begint met een Russich koor. Kippenvel zeg maar.
Emma chaplin. Moet ik maar eens gaan luisteren.

Wat ik me van je set kan herinneren is dat er een muziek muur (in de positieve zin des woords) op je af komt.

Echt overweldigend.

Plaatsing, details en ruimte  HB. Ik was in ieder geval onder de indruk. hello

Een mooie muziek beleving.  pompom

Zit nu alweer te verlangen naar het vervolg  :yes:

Groet Whisper



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Citaat van: lo op oktober 15, 2011, 11:26:59
notworthy :-D
Wel lekker gezellig hier vandaag pompom
Een heleboel waarheden gelezen in de laatste bijdrages  :yes:
Inderdaad, afgelopen woensdag ook met Joep over gesproken, de referentie die je hebt is je eigen set in je eigen omgeving met je eigen muziek. Dat zijn namelijk de dingen die je regelmatig "ondergaat" in een setting die je zelf zo hebt gecreëerd. Mijmeren bij een goed glas wijn bij een song van bijv. Emma chaplin, Loreena Mckennit, Sarah Mclaghlan,...... enz enz behoort tot de mooie geneugten des levens. Verlangens worden opnieuw aangewakkerd om in de minuut daarna misschien wel weer te verstommen als je de volgende song voorgeschoteld krijgt die je emoties mogelijk wel zover mee nemen dat je gemoed het zwaar krijgt. Heerlijk vind ik dat en nog mooier misschien wel om dit ook bij anderen te ontdekken. Eigenlijk is dit de kern van het verhaal......... de emotie die onze muziek bij ons oproept voort gebracht door de door een ieder zorgvuldig naar zijn smaak samengestelde set binnen zijn of haar budget. Wat een heerlijke dag is dit weer ........ straks weer maar eens een stukkie gaan luisteren.......... pompom pompom

Mooi verwoord  notworthy  :-)

Heb van de week Emma chapplin besteld album - Etterna  :yes:

Het is ook nog eens heerlijk weer buiten ,de vogeltje,s fluiten hier  byebye

Marvin

Hmm, hier lopen de ijsberen op de sluis....





Iphone4

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#1267
 :yes:
Citaat van: marvin op oktober 15, 2011, 09:21:41
Akoestiek en luidsprekers zijn dé factoren die het geluid maken, de rest is bijzaak.  :angel:
En Joep, mijn excuses voor mijn boudheid. Ik was mij niet bewust dat het producties van Fritz betrof.
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Wat trouwens niet wil zeggen dat de producties van Fritz zaligmakend zijn :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

still life

Citaat van: lo op oktober 16, 2011, 12:27:42
Wat trouwens niet wil zeggen dat de producties van Fritz zaligmakend zijn :-D

:yes:

die contours moet je slijten aan arjan
vervolgens kun je de nieuwe blumenhofers aanbetalen bij FDW..  clown1

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

lo

 :schater:
Ben bang, of eigenlijk niet, dat die het niet gaan worden.
Contours blijven voorlopig nog wel even hoor. Net nog even een CD-tje beluisterd......... :kwijl: :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Inmiddels alweer een heleboel CD's door de DP700 gehad, als laatste de CD ERA2. Heerlijke CD met lekker "graflaag" zonder negatief te worden. Genieten met de hoofdletter G om het zo maar eens te zeggen.  pompom pompom pompom
Al bij al heb ik slechts enkele CD's met daar op enkele nummers waar het laag gaat "resoneren". Dus eigenlijk  een bijzonder goed te overkomen probleem, of eigenlijk geen probleem :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Dat is goed nieuws ,kan niet wachten om te komen luisteren  pompom

vloerkleed en gordijnen hangen al ?

lo

Nou dan moeten we snel een afspraak PM-en  :yes:
Gordijnen hangen al maar vloerkleed moet nog ingemeten worden en kleuren uitgezocht. Maar is niet erg hoor, ik vind het nu ook al meer dan goed klinken. Dussssssss ge zijt welkom. :-D
(kom je als het vloerkleed er is gewoon toch weer lekker terug)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

 :schater: :schater:

Stom stom stom...... hadden we al afgesproken :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.