De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Musicman

Leo........laat ons maar lullen hoor!!

Alles op het gemakkie aansluiten en terugplaatsen.
Je bent de afgelopen tijd goed en doordacht met alles bezig geweest, dus doe dat nu ook.

Die laatste loodjes maken dan ook "niets"meer uit, ook al sta je de afgelopen tijd op "springen". frusty

Succes!! Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

Kom me inmiddels toch niet meer bedwingen en de E-450 en DP700, al is het maar tijdelijk, toch maar even in het kastje gezet een aangesloten. Kan de handel in ieder geval alvast maar beginnen met inspelen :-D
Ben blij dat de eerste klanken alweer zijn geproduceerd en ja........ tis genieten nu........ alhoewel ik wel een aantal "veranderingen" hoor.

Nog effe een plaatje gemaakt van de huidige situatie:

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa


Whisper.nl

Aha het geheel begint al een beetje vorm te krijgen.

Veel luister plezier  HB

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Sparky

Nu een paar vrije dagen om alle cd's weer te beluisteren  :wink: ?

Niber

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

#1161
Yep, in het echt is de vloer nog mooier natuurlijk maar da's lastig over te brengen met een foto.
Inmiddels alweer diverse CD's geheel of gedeeltelijk er door heen gedraaid, kom weer helemaal tot mezelf met m'n eigen muziek en nu ook weer in een eigen bankstel pompom
Ik denk dat Joep en ik nu een soort tweeling zijn geworden, een soort van jokers(batman) met een grijns van oor tot oor :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

 Eindelijk  notworthy na al dat lange wachten pompom  hello HB

Meubel is toch nog niet af zo te zien ,nog 2 planken in het midden ?

pietjepc

Citaat van: lo op oktober 07, 2011, 18:30:12
Ik denk dat Joep en ik nu een soort tweeling zijn geworden, een soort van jokers(batman) met een grijns van oor tot oor :schater:
:-D pompom
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

lo

Citaat van: Marantz 81 op oktober 07, 2011, 20:24:08
Eindelijk  notworthy na al dat lange wachten pompom  hello HB

Meubel is toch nog niet af zo te zien ,nog 2 planken in het midden ?

Klopt, dinsdag as komen ze terug om de boel af te werken.  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Is al (weer) een mooi plaatje Leo!
Succes met de "puntjes op de i"

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Kun je al wat zeggen over de acoustiek ,of is het daar nog te vroeg voor ?

Wel heel benieuwd natuurlijk  :yes: