De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

Citaat van: lo op september 05, 2011, 21:54:19
Citaat van: WimPeu op september 05, 2011, 21:04:43
Gaat straks druk bij je worden leo...ik wil dan ook wel eens dat Accu gevoel krijgen tenminste.... :kwijl:

:-D
Opstellen in rijen van drie en schoenen bij de deur laten staan 8-)
Ik denk inderdaad dat er nog wel een aantal bezoekers zullen komen.
Nou Leo, wil zeker straks een keer komen kijken ( luisteren )
Maar eerst zelf genieten.
Nog even en dan, pompom pompom pompom
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Vandaag is de houten vloer gelegd. Helaas +/- 3m2 te kort violent1 violent1 violent1
Zijn inmiddels al gemaakt of worden gemaakt, moeten nog gerookt worden, drogen en 1 keer oliƫn. Volgende week maandag wordt het werk afgemaakt. (heb ik trouwens mezelf nog even over op moeten winden om dat voor elkaar te krijgen nopompom) Maar goed als alles er in ligt moet er nog twee keer worden geolied en kan volgede week vrijdag de kachel weer terug op z'n plek. Had ik al vastgelegd vandaar dat ik even ontstemd was toen de man van de vloer zei dat hij bij anderen verder moest ivm zijn planning. DAAR ZITTEN WIJ TOCH OOK IN
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Houten vloer is gisteren afgemaakt. Vanmiddag en morgen wordt ie geolied. Dan even een paar daagjes d'r afblijven en dan begint het eind toch eindelijk in zicht te komen. pompom
Kan nu natuurlijk ook niet naar Joep zo zonder zijn SACD spelert, en tsja plaatjes draaien ........ hmmmmmm :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

http://www.youtube.com/watch?v=MrRVW-p8SJ8&feature=related

Proberen we de moed er maar in te houden he. Net als je denkt het is over, ja dan begint het pas echt.

lo

Dat moet wel lukken met hen met plezier naar gekeken en geluisterd, oude tijden herleven pompom
Straks ook weer lekker genieten.......... begin er al van te dromen.... :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Citaat van: lo op september 20, 2011, 14:31:55
Houten vloer is gisteren afgemaakt. Vanmiddag en morgen wordt ie geolied. Dan even een paar daagjes d'r afblijven en dan begint het eind toch eindelijk in zicht te komen. pompom


Pfffttt, ik kan het mij helemaal voorstellen, maar het resultaat zal al je ontberingen doen vergeten (hoop ik  :-D )
Succes met de laatste loodjes...

Whisper.nl

Citaat van: lo op september 20, 2011, 14:31:55
Houten vloer is gisteren afgemaakt. Vanmiddag en morgen wordt ie geolied. Dan even een paar daagjes d'r afblijven en dan begint het eind toch eindelijk in zicht te komen. pompom
Kan nu natuurlijk ook niet naar Joep zo zonder zijn SACD spelert, en tsja plaatjes draaien ........ hmmmmmm :schater:

Na een week was ik al gillend de deur uit gelopen.  clown1

Veel sterkte gewenst in deze zware tijd.  HB

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


lo

Vandaag is onze kachel weer terug geplaatst, is gelukkig allemaal goed verlopen zonder putten of krassen in de houten vloer en zonder beschadigingen of vlekken aan mijn plafond. Zover weer helemaal happy. Is trouwens een looiig kacheltje, weegt compleet 290kg (flam milo).
Volgende week woensdag, dinsdag als het regent, komt de schilder weer om de plinten te schilderen en de muren nog een keer te sauzen. Meubeltjes zullen ook eind volgende week of de week daarop komen en dan........ ja dan........Eindelijk.........pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


joep

Denk dat ik je net voor zal zijn. En er bij mij een weekje eerder muziek zal klinken.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

drees62


jrm

Nog even, en het is zo ver!

Blijf vooral rustig de laatste loodjes, als je zolang geduld heb gehad!

hello hello

Marantz 81