De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

lo

 :schater: :schater:

Zelfs het dashboard van mijn auto kunnen vinden zie ik wel  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: still life op juli 31, 2011, 14:44:12
CiteerIk troost me met de gedachte dat, als straks alles weer compleet is, het er geweldig uitziet en ook weer evenzo zal gaan klinken.

:yes:

met die ghettoblaster heb je vast al een indruk..
low power => max output in zo'n setting



toch weer even grappen..  :-D

Ben jij dat zelf Still? :angel:  Is nl mijn dash.... shutup
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Citaat van: WimPeu op juli 31, 2011, 15:13:02
Citaat van: still life op juli 31, 2011, 14:44:12
CiteerIk troost me met de gedachte dat, als straks alles weer compleet is, het er geweldig uitziet en ook weer evenzo zal gaan klinken.

:yes:

met die ghettoblaster heb je vast al een indruk..
low power => max output in zo'n setting



toch weer even grappen..  :-D

Ben jij dat zelf Still? :angel:  Is nl mijn dash.... shutup


Nee, nee deze hebben we uit de auto van Maurice. Kijk maar naar de km stand.

Musicman

Lulllen jullie maar..........!!

Lo is nl met een heel mooie gedachtengang (en persoonlijk "project") bezig.
Alle muziek die hem raakt met die draagbare radio-cd speler, krijgt voorrang straks in het "accuphase pretpark" voor muziek.
(al het andere krijgt een ander plekje.....in een hoekje in de keuken  clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Maandag over drie weken komt de nieuwe vloer in de kamer, begin oktober de nieuwe meubeltjes. En dan............. dan komt mijn setje weer terug............ eindelijk begint het af te tellen.  pompom pompom pompom

Maar wat een invloed op de akoestiek heeft dat stucwerk zeg tov "schoonmetselwerk" muren en een houten latten plafond. Keuken en hal zijn twee galm ruimtes geworden nopompom. Gelukkig is de kamer daarentegen galm vrij. Als je al galm hoort is het galm die via de keuken deur terug komt. (in de toekomst bij serieus muziek luisteren die deur dus dicht). Ben toch wel heeeeeeeeeeeel erg blij dat ik dat akoestisch plafond heb aan laten leggen. ( zoals ik al zei, spijt dat ik het in de keuken ook niet gedaan heb)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Uiteraard is het noodgedwongen, maar het lijkt me werkelijk een hel om zo lang zonder te moeten.
Heb je uberhaupt nog ergens een muziekbron anders dan de bouwradio?

lo

 :no: :cry: Af en toe achter de computer maar da's ook niet alles.

Gelukkig mag ik af en toe eens bij een aantal forumleden mijn hifi shotje gaan halen.
Tis inderdaad gruwelijk lang inmiddels, maar goed disipline is het toverwoord en ik weet wat er weer terug komt en daar richt ik me op.  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Dat legt er maar net aan wat voor speakers je aan je pc hebt hangen...  :-D

Fijn hoor zo'n plafond, niet alleen voor de muziek weergave maar ook gewoon met praten en een hok vol visite met een verjaardag ofzo. Die galm weg scheelt echt stukken voor het volgen van een gesprek.
Een vriend van me heeft een ander huis gekocht en alles compleet gestript. Ook daar is erg goed over warmte maar vooral geluids isolatie gedacht.
Groot lang en breed huis, openkeuken én overal laminaat.
Klinkt echt goed daar met relatief gezien een vrij standaard instap ht'tje.
Uiteraard wel met Marantz en Tannoy...  clown1

(sr4300 en de mercury f4, fusion 1 en center, ts8 sub).

lo

#1089
 :-D

Hebben ze toch weer voor de goede spullen gekozen.  pompom

(edit: s toegevoegd bij spullen)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

#1090


Gebakken aardappeltjes met galm. Hoe smaken die?

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep


lo

 :schater: :schater:

Had ik ook bij pullen, vandaar jij bij galm misschien...  :schater: :schater:

Ik moet zeggen ze smaken wel lekkerder nu...... maar of dat aan de galm of aan de nieuwe kookplaat met pannen ligt.......... of aan mijn aangewakkerde kook kunsten? Wie zal het zeggen  :-D
( ik weet het trouwens wel, het laatste natuurlijk... :angel:)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

het is dat je zoveel hifi shots heb kunnen halen anders had je volgens mij overspannen geraakt  :-P :schater:

lijkt mij ook wel erg vervelend en veel van je geduld vergen als je zo graag naar muziek luisters om zo lang zonder je eigen super set te moeten zitten  HLP