De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op juli 19, 2011, 18:47:09
Yep, niks geen salami taktiek. Gewoon in 1 keer heel de hap, zijn we er de komende 25 jaar vanaf...... notworthy

Is toch geen Salami is toch een Armani. ?
Net die man op tv nog horen zeggen  clown1

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Inmiddels staat mijn set zo'n beetje 3 maanden werkeloos in de dozen.  nopompom
Begin het toch wel vreselijk te missen nu, zeker na mijn luisterbezoek aan Arjan afgelopen week.
Maar goed, nog maar 2.5 maanden en dan komt ie weer terug.  Aftellen kan beginnen pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op juli 24, 2011, 11:54:51
Inmiddels staat mijn set zo'n beetje 3 maanden werkeloos in de dozen.  nopompom
Begin het toch wel vreselijk te missen nu, zeker na mijn luisterbezoek aan Arjan afgelopen week.
Maar goed, nog maar 2.5 maanden en dan komt ie weer terug.  Aftellen kan beginnen pompom

Hi Lo,

Wil best een maandag voor je vrijmaken hoor als je er helemaal doorheen zit.  clown1

Tweede of derde week van augustus ??

Pm me maar.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 :-D

Zal eens op de kalender kijken en dan hoor je het wel.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Mijn huidige opstelling........ het begint er alweer op te lijken........ maar niet heus nopompom

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juli 26, 2011, 11:40:49
Mijn huidige opstelling........ het begint er alweer op te lijken........ maar niet heus nopompom



zou je stereo iets meer in de hoek zetten voor het laag van deze mooie draagbare set  :-)


en is dat een klankschaal aan de muur
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 :schater:

Ik zal eens kijken of ik met die tweak nog klankmatige winst kan boeken. Moet haast wel mogelijk zijn zou je denken. Die klankschalen heb ik speciaal aangeschaft, op advies van Toine Dingemans  :-P, heb er drie van hangen en de wins moet ook groot zijn. Duurt alleen nog even voordat ik eea in de praktijk kan testen. Mogelijk is de invloed op mijn gethoblaster groter als ik deze idd verder in de hoek zet pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Citaat van: lo op juli 26, 2011, 11:40:49
Mijn huidige opstelling........ het begint er alweer op te lijken........ maar niet heus nopompom



Is er ingebroken of ben je aquariumliefhebber geworden?

Marantz 81


still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 31, 2011, 11:24:03


dat rack mist (meer dan) iets..  :-D

is geen rack is kleine rolsteiger van de poolse stukadoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Musicman

Laat ze maar lullen LO........
Ik noem dit de kunst van het weglaten.  clown1

Succes met jouw project, en hopelijk kan je weer vlug genieten!!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

Gelukkig eindelijk iemand die meeleeft notworthy :-D
Zou bijna denken dat de rest me op de hak neemt :schater:
D'r komt een eind aan deze troosteloze aanblik, nog effe volhouden. Ik troost me met de gedachte dat, als straks alles weer compleet is, het er geweldig uitziet en ook weer evenzo zal gaan klinken. (als alles weer is ingespeeld HLP :-D)

Van de andere kant ben ik nu bijzonder gelukkig met mij gethoblaster die idd op een tafeltje van klankhout is neergezet. Jullie begrijpen vanzelfsprekend ook wel dat ik met de opstelling diverse mogelijkheden heb onderzocht en dat de huidige positie een wel overwogen en afgepaste is. Niet over 1 nacht ijs gegaan dus.  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

still life

CiteerIk troost me met de gedachte dat, als straks alles weer compleet is, het er geweldig uitziet en ook weer evenzo zal gaan klinken.

:yes:

met die ghettoblaster heb je vast al een indruk..
low power => max output in zo'n setting



toch weer even grappen..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300