De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

lo

 nonono nonono
Dat soort taferelen vind je bij ons niet.  :-D
Vandaag overleg gehad met de interieurdesigner. Kleur van het plafond is goed te combineren met bedachte kleuren van de wanden en de verdere aankleding van de kamer. Dus voorlopig laten we het lekker zo. pompom
Pak van m'n hart zeg maar.
Dus we liggen weer helemaal op koers en ik kan vannacht weer ontspannen slapen. :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Dat is goed om te horen!

Als je een keer in de buurt van Zandvoort ben geef dan even een seintje, dan staat de koffie (of zoiets) klaar.


lo

 :-D
Als ik nog eens die kant op kom, laat ik je dat zeker weten. Moet je me wel uitleggen hoe of ik "slim" bij je kan komen. Volgens mij begin vorig jaar een keer naar het cirquit geweest. 6 uur in de auto waarvan 5 in de file volgens mij nopompom
:-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Als ik werk rijd ik dagelijks, maar heb zelden last van de file  :-D

lo

Via JWX deze link nog effe bekeken. Leuk om te lezen over de S3.4's.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Hallo Lo,

Hoe is het met je verbouwing, lig je nog steeds op koers ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

 :yes:
De schilder zal ongeveer nog een week hier zijn, doet binnen en buiten. De laatste puntjes worden op de i gezet. De nieuwe keuken is weer operationeel, moeten alleen nog spatranden en een spatplaat worden gemonteerd. Waarschijnlijk eind van de week of begin de week daarop de zooi weer terug naar de keuken. Meubels idem dito. Houten vloer in kamer en hal komt half september. Nieuwe meubelen komen begin oktober, en dan gaat mijn set terug.  nopompom HLP
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Gaat mooi Lo. Denk dat jij een van de weinige mensen bent die blij is als de zomer weer voorbij zal zijn. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Inmiddels hebben we zo'n beetje alles weer terug verhuisd van de garage naar de keuken en staan onze oude meubelen weer in de kamer. Heel opvallend is de galm in de kamer.......0 galm zonder het gevoel te hebben in een "dode ruimte" te zitten. De keuken en hal daarentegen  nopompom nopompom
Heb het al een keer gezegd, eigenlijk spijt dat we in de keuken ook geen akoestisch plafond hebben aangelegd. Maarja dat is wel een stuk moeilijker te onderhouden met al die dampen in de keuken. Nog eens over nadenken hoe dat weer opgelost moet worden. 1 van de ideëen is om een groot doek met daarop een afbeelding van ons uitzicht, steeds wisselend met de seizoenen, neer te hangen. Misschien kan ik hier iets mee. (Mijn vrouw denkt ook al mee in die trend)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Nu de set nog Lo of moet er nog wat anders geregeld worden  ??

Hoezo eigenlijk 11 en 23 meter LS

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

De houten vloer komt in september en onze nieuwe meubels begin oktober, pas dan komt mijn set terug. (wil hem niet op een betonvloer neer zetten, geeft toch altijd extra stof)

Voor de woonkamer heb ik nu voor mijn linker speaker 5.5 mtr kabel nodig, dus de rechter wordt dan ook 5.5mtr is 11 mtr 4mm2.
Daarnaast heb ik 23 mtr 2.5 mm2 voor mijn twee speakers in de keuken gekocht, vandaar.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Goed bezig Leo!

Geen halve maatregelen (als je toch bezig bent...) gewoon in één keer goed.

lo

Yep, niks geen salami taktiek. Gewoon in 1 keer heel de hap, zijn we er de komende 25 jaar vanaf...... notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.