De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: lo op juni 16, 2011, 20:02:51
Dat moet ik dan nog maar eens een keer vast komen stellen, of te wel onderwerpen aan een kritische luistertest.  pompom

Je weet het...je kunt hier ten alle tijden een audio-shot komen halen.  :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Vandaag is mijn plafond van de laatste twee laagjes coating voorzien, in totaal vijf laagjes d'r op gegaan. Ziet er bijzonder netjes en strak uit. Wij zijn er heel blij mee :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Moet een heel werk geweest zijn al die duizenden gaatjes dichtstoppen.  pompom pompom pompom

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

@#$%^&*

Net vastgesteld dat de kleur "standaard wit" is ipv "RAL 9010.

@#$%^&*
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Da's niet goed!

Met al die RAL nummers kom je tot de ontdekking dat er dus heel veel kleuren wit bestaan.....
En nu?

lo

Heb al contact gehad met het schildersbedrijf. Het moet te doen zijn om het in de juiste kleur te spuiten. Nu nog steggelen over de datum wanneer dit zou kunnen en natuurlijk de kosten. Heb in de "offerte fase" telefonisch contact gehad over de kleur maar staat nergens zwart op wit.  nopompom
Ben benieuwd.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Heb je van het telefoongesprek niet nog ergens een aantekening staan met de kleurcode?

In ieder geval succes verder, ben benieuwd hoe het er nu uit ziet....

WilliamB

Als je de verbouwing even niet ziet zitten, dan kan je ook een keer bij langs komen.
Had van Stadium III gehoord dan je niet ver van mij vandaan woont

Gr.William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Yep, heb ik een aantekening van gemaakt, "ral 9010" op de envelop.
Het ziet er wel heel erg mooi en strak uit.  :kwijl:
Helaas de kleur nopompom

Citaat van: jrm op juni 17, 2011, 16:52:14
Heb je van het telefoongesprek niet nog ergens een aantekening staan met de kleurcode?

In ieder geval succes verder, ben benieuwd hoe het er nu uit ziet....
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: wbrands op juni 17, 2011, 18:11:53
Als je de verbouwing even niet ziet zitten, dan kan je ook een keer bij langs komen.
Had van Stadium III gehoord dan je niet ver van mij vandaan woont

Gr.William

Hoi William,

Dat is een mooi aanbod.  pompom
Ik stuur je een PM om even verder te overleggen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

komt nog zoiets van een update met foto's of zijn er Poolse feestweken  pompom


filmpje vorige week vrijdag na het werk bij LO

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=UatIXw2PDv8
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Poolse feestweken.  :schater:

Was die voorste op dat filmpje die dronken was, toch?  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers