De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Arjan komt morgenavond effe naar de "puinhoop" kijken en natuurlijk controleren of dat wat ik over dat plafond loop te zwetsen wel klopt.  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81


lo

Citaat van: Stadium III op juni 07, 2011, 21:29:58
Je moet niet alles verklappen Leo  :-D

Heb ik ook niet, we hebben nog meer bekonkeld...... :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

#997
Citaat van: Stadium III op juni 07, 2011, 20:24:57
Zeer netjes Leo zeer mooi !

stupid     potverdikkie   echt mooi  :kwijl:

Maar wordt op deze wijze Leo de ruimte niet te veel gedempt ??

Want in de set van Andrè lees ik ook al dat sommigen daar sterk aan moeten wennen  ??

En ga je ook op de muren een dergelijk iets uithalen??
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Citaat van: Vlearmoes op juni 08, 2011, 13:34:16
stupid     potverdikkie   echt mooi  :kwijl:

Maar wordt op deze wijze Leo de ruimte niet te veel gedempt ??

Want in de set van Andrè lees ik ook al dat sommigen daar sterk aan moeten wennen  ??

En ga je ook op de muren een dergelijk iets uithalen??

hahaha.... en dan is het nog niet eens afgewerkt, maar ligt er wel bijzonder strak in. :yes:
Daar was ik ook bang voor maar ik denk dat het mee valt. In de oude situatie hadden we overal schoonmetselwerk behalve de muur waar mijn set tegen aan stond, een latten plafond, redelijk zware gordijen, redelijk wat meubels. In de nieuwe situatie is alles hartstikke glad gestuct, ik kan het nu in de hal en overloop horen wat een galmbak dat is geworden tov de oude situatie. Gordijen worden "in betweens" soort van vitrage dus waarvan de demping een heel stuk minder zal zijn. Het aantal meubels wordt ook met een derde gereduceerd dus al bij al denk ik dat ik een heel goede keuze heb gemaakt. Ik heb zelfs nu al spijt dat ik het ook niet in de keuken heb laten doen, die galmt nu ook als een stemvork. Hier gaan de meubelen en aankleding nog wel een heleboel goed maken, maar heb het vandaag toch al tegen mijn vrouw gezegd. De keuken hadden we ook moeten doen.
De muren laten we voorals nog op deze manier. Misschien dat ik, indien ik nog verbeter mogelijkheden zie als het eenmaal is ingericht, Toine Dingemans een werkelijke nagalmmeting laat komen doen. Maar ik denk niet dat dat nodig gaat zijn. Ik zou trouwens zo snel ook niet weten hoe aanvullende maatregelen netjes in het geheel in het passen. Wat mogelijk nog wel zou kunnen is een aantal dempende panelen tegen de muren op strategische plaatsen in de vorm van een schilderij of kunstwerk. Maar goed dat is voor latere zorg :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

Nou Lo dat ziet er erg goed uit.

Het helehuis is dadelijk hifi-proof :)

groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Musicman

Lo......jullie zijn goed bezig man!!!

Ziet er nu al netjes en strak uit.
Hopen dat het straks zo positief uitpakt, als wat jullie ervan verwachten.
Wetende dat je hier echt aan zoveel mogelijk hebt gedacht, zal dat vast wel.

Succes met wat nog komen gaat!!

Gr, pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Marantz 81

Vanvond ben ik even bij leo op bezoek geweest ,om naar zijn plafond te kijken was zeer opvallend hoe rustig het in de ruimte was terwijl we met elkaar aan het praten waren ,viel enorm op toen we uit een andere ruimte kwamen die ook leeg staat

en dat nu terwijl de kamer nog helemaal leeg is ,dat belooft wat  :yes: ben ook erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan klinken  pompom

daarna hebben we nog ff zitten buurten  :-D onder het genot van een Biertje/wijntje en was het alweer tijd om naar huis te gaan

tot de 18de bij mij  byebye

lo

Gisteren is de stucadoor voor het laatst geweest, hij zei zelf telkenmale "de grootste viezerik ben ik" (euhhh...... tav bouwwerkzaamheden hè violent1) Stucloper is gisteren weggehaald, overal nu weer maagdelijke betonvloeren. Volgende week dinsdag staat het bedrijf wat het akoestische plafond komt spuiten om 07:00u alweer op de stoep. Het loopt als een speer, maar van mij mag het af zijn hoor.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

zo das snel gegaan dan   pompom

kun je bijna je setje weer neerzetten  shutup

JohnWx

moet het plfond nog inspelen :angel:


geef je de datum nog door voor de house warming
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.