De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

jrm

Dit gaat wel heel erg fraai worden!

Het is nu inderdaad even in de rommel en setloos door het leven gaan, maar wat zal dat strak worden!
Ben zeker benieuwd hoe de akoestiek gaat worden.

Marantz 81

mooi hoor  :yes:  pompom

herken de kamer nu al niet meer terug  :wink:

lo

Citaat van: Sander Nolden op juni 06, 2011, 22:00:12
Profesioneel hoor !

Nu wil ik zeker wel een keer langskomen als het af is!

grtz Sander

Je bent welkom  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: jrm op juni 06, 2011, 22:04:17
Dit gaat wel heel erg fraai worden!

Het is nu inderdaad even in de rommel en setloos door het leven gaan, maar wat zal dat strak worden!
Ben zeker benieuwd hoe de akoestiek gaat worden.

:-D
Dan ben je niet de enige die benieuwd is. De grootste rotzooi is gelukkig voorbij, de stucadoor is denk ik met zijn laatste week bezig. Voorheen hadden we een "latten plafond" en "schoonmetselwerk", Is inderdaad een heeeeeeeele grote verandering.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: Marantz 81 op juni 06, 2011, 22:05:36
mooi hoor  :yes:  pompom

herken de kamer nu al niet meer terug  :wink:

Je herkent je straks niet meer terug Arjan. Alles gestuct, andere vloeren, andere meubels. Total make over notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Ja ben ook erg benieuwt hoe het allemaal zal gaan worden  hello

Stadium III

Zo Leo bij jou zitten ze niet stil !!
Ben zeer benieud als het af is !

Dan moeten we denk ik eens een BBQ houden want daar moet op gegeten worden  :wink: :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Het plafond ligt erin.  pompom pompom
Als ik nu, al pratend HLP, van de bijkeuken door de keuken naar de woonkamer loop.........Wow....... in de eerste twee galm, kom ik in de woonkamer.......... weg.........gewoon weg........ hoe is het mogelijk :-o. En dan te bedenken dat de kamer nog helemaal leeg is en het plafond nog voorzien moet worden van de acoustische coating, dan functioneerd het nog beter. Voorlopig heb ik er heel veel vertrouwen in.  :yes:

Nog wat foto's:

Plafond wordt voorzien van steenwol:


Steenwol ligt erin en de eerst plaat is aangebracht:


Aantal foto's van aangebrachte platen:




En zo ziet het eruit als je van onderen er tegen aankijkt:



Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Citaat van: Stadium III op juni 07, 2011, 20:17:21
Zo Leo bij jou zitten ze niet stil !!
Ben zeer benieud als het af is !

Dan moeten we denk ik eens een BBQ houden want daar moet op gegeten worden  :wink: :-P

'T zit erin zie je wel. :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


Whisper.nl

Hi Lo,

Ziet er nu al strak. Vakmensen met vakwerk bezig zie ik.   notworthy

De verbetering nu al hoorbaar. Netjes hoor.

Wat kan ik nu nog meer zeggen: dit wordt een super audio luister/geniet ruimte.HB

Ik blijf het volgen.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


lo

haha, had ik al gezien hoor maar dacht eerst alle nieuwe posts effe lezen en dan effe op mijn gemak met Arjan PM-en :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4