Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Vinyl_Fuchs en 11 gasten bekijken dit topic.

lo

Klopt, tav allebei je opmerkingen 8-)
Je moet hem helemaal beluisteren en dan weet je inderdaad hoe laag en hoe hard je systeem kan en wat er allemaal los staat in je huis. De deur van mijn bijkeuken rammelde ook :-o. Zegt absoluut niets over high-end of what so ever maar het is gewoon leuk om af en toe eens te luisteren. En inderdaad misschien niet ieders smaak maar voor af en toe eens tussen door notworthy :evil:

Ik ben inmiddels aan de 2e CD begonnen:



En als ik zin heb gaat de 3e er ook nog deze week doorheen.



groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

By the way.
Ik ga weer met een schroeven draaier door mijn huis om de deurschilden allemaal weer wat vaster te zetten, eventueel rammelende deuren van extra siliconen "dempertjes" te voorzien en de waxinelichtjes weer weg te gooien. Ongeloofelijk dat mijn huis zo graag mee wil doen om muziek te maken HLP (Toine Dingemans moet hier ook nog maar eens komen als hij bij Andre klaar is :-D)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

#302
Helemaal met je eens, weet ook niet of dit nou audiofiel is of niet maar klinkt echt te gek.

Ik weet niet of je de DVD's van Animusic kent maar deze muziek doet me daar erg aan denken.

Animusic is trouwens ook erg gaaf....

http://www.youtube.com/watch?v=QStm3ZyzgY0
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: lo op juni 15, 2010, 16:26:14


Ik ben inmiddels aan de 2e CD begonnen:



En als ik zin heb gaat de 3e er ook nog deze week doorheen.



groet,

lo

Jij durft  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: WimPeu op juni 15, 2010, 16:33:54
Helemaal met je eens, weet ook niet of dit nou audiofiel is of niet maar klinkt echt te gek.

Ik weet niet of je de DVD's van Animusic kent maar deze muziek doet me daar erg aan denken.

Animusic is trouwens ook erg gaaf....

http://www.youtube.com/watch?v=QStm3ZyzgY0

Gaaf hoor, zit inderdaad wel wat gelijkenis in :yes:
Ik zie jou in de toekomst je muziek ook nog wel eens met tennisballen ipv drumstokken maken notworthy
Mooi gevonden, en schitterende animatie in mijn ogen. Grappig ook hoe de diverse "instrumenten" op het juiste moment ten tonele verschijnen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Totofan

Iron Maiden - Piece on mind, het blijft een verschrikkelijk goed album :evil: HB HB HB HB HB

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next


lo

Dat zal wel lekker en groots klinken op je huidige materiaal denk ik zo pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op juni 15, 2010, 16:26:14
Klopt, tav allebei je opmerkingen 8-)
Je moet hem helemaal beluisteren en dan weet je inderdaad hoe laag en hoe hard je systeem kan en wat er allemaal los staat in je huis. De deur van mijn bijkeuken rammelde ook :-o. Zegt absoluut niets over high-end of what so ever maar het is gewoon leuk om af en toe eens te luisteren. En inderdaad misschien niet ieders smaak maar voor af en toe eens tussen door notworthy :evil:
Ik ben inmiddels aan de 2e CD begonnen:
En als ik zin heb gaat de 3e er ook nog deze week doorheen.


Een prachtig stuk muziek.
Dank dat je dit met ons wilt delen.
Dan vind je Medwijn Goodall mischien ook wel aangenaam om te luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=FjvlwWgONLg&feature=related

Groet Whisper
groet,

lo
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 :yes: Klinkt ook niet verkeerd.
Dan vallen de stone henge CD's eigelijk ook wel in de categorie "new-age" :-)
Er is zoveel moois te beluisteren, we zijn nog lang niet klaar pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Shepherd Moon

Citaat van: joep op juni 15, 2010, 19:34:19


hell yeah, zalige album... dringend eens terug opzoeken. M'n ouders hebben die (oh jawel, zo oud zijn ze niet  :-D )
Daar kreeg ik vaak kippevelmomenten van...  HB
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

MadVillain

Citaat van: lo op juni 15, 2010, 16:26:14
Klopt, tav allebei je opmerkingen 8-)
Je moet hem helemaal beluisteren en dan weet je inderdaad hoe laag en hoe hard je systeem kan en wat er allemaal los staat in je huis. De deur van mijn bijkeuken rammelde ook :-o. Zegt absoluut niets over high-end of what so ever maar het is gewoon leuk om af en toe eens te luisteren. En inderdaad misschien niet ieders smaak maar voor af en toe eens tussen door notworthy :evil:

Ik ben inmiddels aan de 2e CD begonnen:



En als ik zin heb gaat de 3e er ook nog deze week doorheen.



groet,

lo

De laatste cd heeft Frits de With eens gemasterd naar zijn smaak. Hij had toen tijdens een luisteravond het verschil laten horen. En het verschil was overduidelijk met de Frits versie als winnaar.

1 nadeel, deze versie mag niet in Nederland verkocht worden. Maar misschien wilt hij wel een kopietje jouw kant op sturen ;)

Whisper.nl

en mijn kant opsturen is dat ook een optie ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

MadVillain

Ik denk persoonlijk, om zichzelf niet in de vingers te snijden, dat hij zijn versie alleen laat horen tijdens luisteravonden.

Of je zou hem moeten importeren via het buitenland.