Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


xander32

Van de week kwam er achter dat, buiten het een lekker album is, deze ook best goed opgenomen is.

Citaat van: Marantz 81 op februari 06, 2015, 20:24:31
Goed album die van Santana heb hem ook  :yes:

Marantz 81

Hele mooie opname idd

ben daar de laatste tijd niet echt meer mee bezig in de zin van wat ik wil gaan luisteren , de hele goede opname,s zijn schaars het beoordelen waarnemen ervaan is een soort automatisme wat ik altijd al gehad heb vanaf dat ik muziek luister

xander32

Hier idem, herkenbaar :yes:. Het viel mij zo ineens op bij dit album.

Ik kies echter wel bewust hetgeen ik wil luisteren, maar die keuze is vooral op basis van de sfeer op dat moment ("waar heb ik zin in"). Als dat vervolgens ook nog een prettige opname blijkt, is dat mooi meegenomen.


Citaat van: Marantz 81 op februari 06, 2015, 20:32:50
Hele mooie opname idd

ben daar de laatste tijd niet echt meer mee bezig in de zin van wat ik wil gaan luisteren , de hele goede opname,s zijn schaars het beoordelen waarnemen ervaan is een soort automatisme wat ik altijd al gehad heb vanaf dat ik muziek luister

Marvin



Nightcrawler (2014) http://www.imdb.com/title/tt2872718/

Hoop dat er in het laatste half uur 10 auto's ontploffen, helicopters crashen en er substantiële grote borsten voorbij komen.

xander32

 :-D

Citaat van: marvin op februari 06, 2015, 21:00:10


Nightcrawler (2014) http://www.imdb.com/title/tt2872718/

Hoop dat er in het laatste half uur 10 auto's ontploffen, helicopters crashen en er substantiële grote borsten voorbij komen.


xander32



RoGEK

Soms moet het....... Sorry....  HB HB HB HB HB  :kwijl: :kwijl:

Voor de classic house liefhebbers....  :yes:
Voor de rest, doe maar niet ;)  :no:


https://www.youtube.com/watch?v=N5BkZsXmJIQ
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Marvin


Citaat van: marvin op februari 06, 2015, 21:00:10


Nightcrawler (2014) http://www.imdb.com/title/tt2872718/

Hoop dat er in het laatste half uur 10 auto's ontploffen, helicopters crashen en er substantiële grote borsten voorbij komen.

Idee van de film is aardig, enkel zo'n typische film die ipv 2 uur best 85 minuten had mogen duren. Evenals je weleens een film gezien hebt waarvan je het omgedraaide zou wensen. Dus iets meer tijd voor het verhaal en zodoende een langere film duur.
Dit is een langdradige opbouw naar een miniem 'thriller achtige' 5minuten om als toetje nog eens een aantal minuten uit te lijden. Met nadruk op lijden.
85minuten zou nog teveel zijn eigenlijk, je zal op de recensies afgaande maar naar de bioscoop zijn gegaan. Had je die 15€ beter in de sloot kunnen gooien. Of beter nog; een kratje pils aanschaffen en die film downloaden en dan zittend in de sofa, al kijkend,  volledig afzeiken en nog voor het eind een andere B-film opzetten.
Ik heb hem overigens wel uitgekeken, zei het niet mét het aangehaalde, bespaart door niet naar de bios te gaan, gekochte doosje pils.

Zo, over tot de orde van de dag.
Maar eens bekijken/ervaren wat Farcry4 op de xdoos1 doet.
Eerste indruk is iig dat het er verdraaid, net als de andere spellen tot nu toe, strak uit ziet, die hebben ze niet in de koffiepauze gemaakt.

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op februari 06, 2015, 09:34:05

Bruckner: Symphony No. 4 "Romantic" - Kölner Rundfunk Sinfonie Orchester o.l.v. Otto Klemperer (Köln, 5.IV.1954 (LIVE/MONO).
In reprise. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


xander32

Maar als eerste vandaag onderstaande, die viel door de brievenbus vanmiddag;




Fraai :yes:.

lo

Citaat van: marvin op februari 07, 2015, 01:52:46
Idee van de film is aardig, enkel zo'n typische film die ipv 2 uur best 85 minuten had mogen duren. Evenals je weleens een film gezien hebt waarvan je het omgedraaide zou wensen. Dus iets meer tijd voor het verhaal en zodoende een langere film duur.
Dit is een langdradige opbouw naar een miniem 'thriller achtige' 5minuten om als toetje nog eens een aantal minuten uit te lijden. Met nadruk op lijden.
85minuten zou nog teveel zijn eigenlijk, je zal op de recensies afgaande maar naar de bioscoop zijn gegaan. Had je die 15€ beter in de sloot kunnen gooien. Of beter nog; een kratje pils aanschaffen en die film downloaden en dan zittend in de sofa, al kijkend,  volledig afzeiken en nog voor het eind een andere B-film opzetten.
Ik heb hem overigens wel uitgekeken, zei het niet mét het aangehaalde, bespaart door niet naar de bios te gaan, gekochte doosje pils.

Zo, over tot de orde van de dag.
Maar eens bekijken/ervaren wat Farcry4 op de xdoos1 doet.
Eerste indruk is iig dat het er verdraaid, net als de andere spellen tot nu toe, strak uit ziet, die hebben ze niet in de koffiepauze gemaakt.

Heerlijke recensie Marvin  :yes: HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude