Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

#2535
 :yes: :-) Saint-Saëns: Symfonie nr. 3 (orgelsymf.)/ Messiean: L'Ascension/ L'orchestre de l'Opéra Bastille/M.W. Chung (DGG, 1993). Een wonderderlijke koppeling van twee Franse meesterwerken. Een overbekende orgelsymfonie en het soms etherische L'Ascension.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Ik heb Chet van Chet Baker weer opstaan. Herkende gisteren meteen al het pianospel van Bill Evans en verder bestaat de ritmesectie uit Paul Chambers bas en Philly Joe Jones/Connie Kay drums. Kenny Burrell speelt mee op gitaar.
Bedankt John, je hebt me erg blij gemaakt met deze 24 Karat Gold Limited Edition.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :wink:
Citaat van: Mexicaanse Hond op juli 01, 2011, 08:13:25
Ik heb Chet van Chet Baker weer opstaan. Herkende gisteren meteen al het pianospel van Bill Evans en verder bestaat de ritmesectie uit Paul Chambers bas en Philly Joe Jones/Connie Kay drums. Kenny Burrell speelt mee op gitaar.
Bedankt John, je hebt me erg blij gemaakt met deze 24 Karat Gold Limited Edition.  :-)
Ja John, maak mij ook eens blij met een soortgelijk schijfje van K3?!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Tja, tegen zulke goede smaak kan niemand op, Cor.  :-P :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :-D Ik zit toch zwaar te balen: ineens is de muziek op, op K3 na. Nu dan voel je 'm wel even goed zitten. Nee dus, dan maar ff geen muziek.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :yes: :-) Uchida/Boulez/ Cleveland/ pianowerken van Berg, Schönberg en Webern.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

The Beatles waren echt niet de eersten die studiomogelijkheden creatief gebruikten.


http://www.youtube.com/watch?v=rITJyZVTfy4
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

#2542
 :angel: Nog meer pioniers: The Beach Boys met o.a. het album  'Pet Sounds', met de mooiste popsong tot nu toe, 'God only knows'. Goddelijk, die muziek.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Niber



Erg mooie liedjes, helaas niet zo mooi opgenomen als zijn debut van twee jaar geleden. En dat terwijl hij voor dit album juist alle tijd heeft genomen. Jammer, gemiste kans, maar blijft prachtig album.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude


JohnWx

heb een haat liefde met haar de ene keer top de andere keer  :no:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

dit nummer staat ook op haar Album 21 wat ik pasgeleden gekocht heb ,en met de studio opname,s klinken net zo live ,als dat deze video van youtube live gezongen is  byebye

Niber

Citaat van: Marantz 81 op juli 01, 2011, 23:08:26
dit nummer staat ook op haar Album 21 wat ik pasgeleden gekocht heb ,en met de studio opname,s klinken net zo live ,als dat deze video van youtube live gezongen is  byebye
Goed album inderdaad. Ik heb hem op vinyl van mn vriendin gekregen (zodat er ook een plaat is die zij erg goed vindt), we hadden hem al op cd. Dus heel overdreven op cd, plaat en de squeezebox. ;)
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2