Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.




renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

echt een goed nummer die van de Pet shop boys  pompom pompom  goeie herinneringen aan ook  :yes: en geeft een vakantie gevoel  :-) byebye

Mexicaanse Hond

Ik luister via Spotify Brand X, het beste van het beste van de Britse jazz-rock. Hun beste vind ik nog steeds Unorthodox Behaviour, maar nu ben ik Marrocan Roll aan het beluisteren.
Phil Colllins op drum!  pompom
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

#1281
Deze en wel heel hard.

Op de achtergrond wacht John Lee Hooker al, het is mooi weer de deuren kunnen open en de blues klinkt in de tuin.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Krijg jij de blues van dit weer dan? Of draai je gewoon altijd de blues, rain or shine?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Citaat van: f.luisteraar op april 15, 2011, 13:02:14
Krijg jij de blues van dit weer dan? Of draai je gewoon altijd de blues, rain or shine?
Ik draai altijd blues,  vaak alternatieve country, iets minder vaak klassiek, jazz en pop. Blues zit er altijd bij.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Totofan

Ik luister nu naar The Wall van Pink Floyd.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Mexicaanse Hond

Robbie Robertson van The Band bij Later with Jools. Net ook Gregory Porter, wiens debuutalbum Water zeer de moeite waard is.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Totofan

Ik luister nu naar Pink Floyd - Pulse.
Blijft een gaaf concert.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Citaat van: Totofan op april 17, 2011, 11:36:25
Ik luister nu naar Pink Floyd - Pulse.
Blijft een gaaf concert.

Groet Marcel

zeker echt goed ik heb zowel de CD als de DVD  :yes:

Mexicaanse Hond

Ik luister nu een mix van The Beatles Mono Remaster, Dire Straits' debuutalbum en Climate of Hunter van Scott Walker.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers