Beatles remastered!!

Gestart door WimPeu, september 04, 2009, 09:27:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: Lupus op september 11, 2009, 00:09:05
Deze strip (uit de Trouw van donderdag) wil ik jullie niet onthouden.


:-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

vielzweck

Net sgt. pepper beluisterd  h e l e m a a l  g e w e l d i g.  pompom

Goed ik kom van ver:

lptje op monoapparaat,
lptje op stereo apparaat,
cassettebandje,
cdtje
en dan nu deze versie.

Ik zelf kan heel moeilijk benoemen dat dit instrument daar zus of zo klinkt.
Ik hoor zo veel meer dat het eruit lichten van dat instrument of die speelwijze nooit recht doet aan het geheel.

<persoonlijk mening>

Muziek, en niet alleen muziek, kun je slechts ondergaan.
Er over praten heeft niet te maken met ervaring die je ondergaan hebt.
Er over praten maakt alleen eenzaam (omdat er zoveel is waar je niet over kan praten maar wat wel de ervaring uitmaakt).

Over de werking van de tijd (de opnames zijn 40 of meer oud):
Misschien moet je ermee opgegroeid zijn maar hoe het was (of beleefd werd) verdwijnt steeds meer achter de horizon.
Wat blijft is hoe er nu naar teruggekeken wordt door steeds minder oude en steeds meer jonge mensen.
Dat is niet goed, dat is niet slecht,......... dat is zoals het gaat.

<persoonlijke mening uit>
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Marvin

wat een gezemel over een paar cd's die door Nero opgeleukt zijn.....  :-D

vind ze wel fijn klinken, maar die mono opnames enkel door me center(tje) heen klinkt ook gewoon super..
maar dat vind ik van die originele oude ook...

joep

Citaat van: Lupus op september 06, 2009, 11:50:29

Wat zou meer invloed hebben op het geluid: een geremasterde CD van de Beatles of een mooi interlink.


Voor Beatles weet ik het niet, voor al je overige CD's de interlink zou ik zo zeggen.

vielzweck

Goed, omdat er ook een kamp is dat zich niets gelegen laat zijn aan dure interlinks (alles boven de € 7,50) vind ik dat een geremasterde cd beter kán zijn, kán want er zijn ook remasters die de boel om zeep helpen.

Overigens no offend tegen de liefhebbers van dure interlinks, ik kan goed mijn eigen mening hebben en van andermans mening genieten, genieten, ook al ben ik het er niet mee eens.
Genieten van de bezieling met name  :yes: :yes:  :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Citaat van: joep op september 12, 2009, 21:57:11
Voor Beatles weet ik het niet, voor al je overige CD's de interlink zou ik zo zeggen.
Het blijft maar een draadje waar het signaal in en uit gaat...weet inmiddels na ervaring zelf beter.....maar a man got to do what a man got to do.  :-o :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

E Street

Voor mij een hele mooie gelegenheid om de boel helemaal compleet fris en fruitig op de plank te krijgen.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Commentaar van zoon ( 19 ) : Sow he Pa, dat klinkt vet, was dat, Bietels of zo. Niet slecht voor ouwe meuk.