Recente berichten

Sets van leden / Re: Voorstellen : Set met gema...
Laatste bericht door JohnWx - Vandaag om 16:00:02
Citaat van: RHK op Vandaag om 14:12:34Hopen dat het straks allemaal met de gezondheid beheersbaar blijft. 1 ton overbieden, total madness, maar je kon niet anders.
Positieve stappen gezet.

Gaat echt nergens meer over

Het is zelfs nu binnen paar weken staat iets voor 299 gaat voor 450 kansloos
Laatste bericht door Frits Denon - Vandaag om 14:33:28
Citaat van: JohnWx op Vandaag om 13:27:05Mission 780

Mooi degelijk gebouwde kast.
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 14:12:34
Hopen dat het straks allemaal met de gezondheid beheersbaar blijft. 1 ton overbieden, total madness, maar je kon niet anders.
Positieve stappen gezet.
Laatste bericht door Frits Denon - Vandaag om 13:32:20
Dat klinkt wel als een stap wegens dringende redenen. Maar goed dat je er iets mee doet. Ik hoop dat het een fijne plek voor je wordt en je kunt blijven genieten van veel moois en fijne audio. Eerste stap gelijk al gezet, zie ik. :-)
Laatste bericht door JohnWx - Vandaag om 13:27:05
Mission 780
Laatste bericht door JohnWx - Vandaag om 13:25:54
We gaan verhuizen van Tiel Naar Maarssen ivm eventuele CADASIL (kans is erg groot de hele familie heeft het van mijn moeders kant en mijn zus heeft het nu ook)

We gaan van een mooie grote hoekwoning met losse grote garage waar je een huis van kan bouwen naar een bijna nieuw appartement alles gelijkvloers lekkere tuin en dicht bij de kids en aanhang en mijn wieler vrienden in het Gooi.

Daarom maar gelijk een paar Mission Monitoren gekocht die mij altijd bij is gebleven en altijd gebruikte we deze op veel demo's en club avonden en toen we Rik Stoet buizen verkochten een mooie combi

Gister waren we de winnaars want dat moet je wel zeggen vandaag de dag met een huis kopen gewoon een ton overboden anders hadden we hem niet, gekke wereld
Home Theater / Re: Home Cinema film & muziek ...
Laatste bericht door TurboMarco - Vandaag om 10:36:30
Liefhebbers van Steven Wilson komen met het nieuwe album volledig aan hun trekken, zelf heb ik de limited edition 2 CD + 1 BD met Atmos wat echt waanzinnig goed gemixt is.

https://stevenwilsonhq.com/

Luidsprekers / Re: Rel T9x
Laatste bericht door TurboMarco - Vandaag om 10:31:02
CiteerAlle speakers staan op full range, behalve de Dolby Atmos enabled, die staan op small.
Hier net zo als jij  :yes:
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 10:26:27
Klipsch sub staat op fase 0. B&W's had ik al voor stereo op 40Hz gezet. Voor films speel ik in de Audyssey modus, LFE 80Hz, heb het op de laagste stand op de AV op 60Hz gehad, maar 80 klinkt toch iets beter, laag is beter verdeeld. heb ook 2 subs draaien.
Alle speakers staan op full range, behalve de Dolby Atmos enabled, die staan op small.
Gain ga ik uiteraard al doende bijregelen, daar ben je meestal het langst mee bezig. Bedankt voor het meedenken!
Laatste bericht door TurboMarco - Vandaag om 10:06:27
Tip: zet in het geval van high-level de cross-over zo laag mogelijk daar waar jou B&W's af beginnen te vallen, persoonlijk zou ik 40Hz kiezen voor de beste integratie met muziek, voor films kan je het LFE een stuk hoger zetten (65Hz bijvoorbeeld).
De gain om te beginnen zo laag mogelijk en na het inspelen nog wat aanpassen, de phase zo zetten op de stand waar het op de luisterpositie het luidst klinkt.

edit: filmpje toegevoegd