De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

gerard

Citaat van: marvin op juni 05, 2009, 01:18:15
krijg ik net een mailtje van de huis-kabouter...

Mail je 'm ook terug? hij is vast al doof...  clown1

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marvin

morgen me HDX-1000 van het Postkantoor ophalen.
hopelijk nu een apparaat wat echt (bijna) alles afspeeld...
nu doe ik het met de X-doos en een Kiss 1600,
hopelijk kan deze echt alles helemaal alleen!!

http://www.hdx1080.com/

WimPeu

Citaat van: marvin op juli 16, 2009, 22:36:21
morgen me HDX-1000 van het Postkantoor ophalen.
hopelijk nu een apparaat wat echt (bijna) alles afspeeld...
nu doe ik het met de X-doos en een Kiss 1600,
hopelijk kan deze echt alles helemaal alleen!!

http://www.hdx1080.com/

Daar ga je geen spijt van krijgen hoor. Echt eern top dingetje. Ik heb hem op een bedraad netwerk en gaat als de brandweer. Voor muziek vind ik hem niet handig omdat je dan steeds je TV aan moet zetten/hebben. Maar voor video en HD bestanden een super ding. Upscaling tot 1080p alles wat je maar wilt.
Er is echter altijd een maar. De AVCHD bestanden (van je camcorder en de bekende PS3 ondersteuning) speelt hij niet af. frusty Die brand ik dan maar op een schijfje en de BR speler doet dat dan weer wel. Ik heb er een 1 TB HD ingebouwd echt ook een makkie.

Zo'n ding maakt een DVD speler voorgoed overbodig. :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

eerste indruk: een MKV. bestand van bijna 30-gb is nogal strakker dan een WMV van 12 gb....  pompom

voor muziek vind ik hem niet handig, daar zal ik waarschijnlijk de Kiss voor blijven gebruiken.
misschien dat het een beetje wennen is, daarbij lukt het me nog niet om bij elke codec geluid in 5.1 te rammen.

maar hij draaid nu pas een uurtje zoals het moet, wat firrmware update's ed uitgevoerd wat menu's doorlopen.
nu eerst maar eens douchen.....!  :-D

Marvin

Slumdog Millionaire 1080P 45GB Bluray-rip, phoe....!
super vet op een scherm van 2 meter breedt.
onaangetaste Bluray qua beeld, qua geluid is alle HD-meuk eraf gehaald en zit ik naar DTS te luisteren.

ik ben blij.....  pompom

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

dat is het uiteindelijke doel ja...!

duurt alleen een beetje lang om zo'n filmpje binnen te halen en speel klaar te krijgen.
maar dat is een luxe-probleem en mag de pret niet drukken... clown1

Marvin

#52
..

TurboMarco

Kijk dat is leuk dat je de originele folder te pakken hebt,was je daar speciaal naar op zoek of kwam je die ergens toevallig tegen ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

#54
..

TurboMarco

15"+ 12"  :-D  ,dan zijn het dus 8 Ohm units,dat moet wel lukken.......hoewel ik daar dus niet garant voor sta  :angel:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

het ging vooral om de dip, die komt rond de 3,2 ... hello

Marvin

foto is overbodig, aangezien het apparaat er precies hetzelfde uitziet en je op de foto's het beeld ook niet kan beoordelen.....  :-D

maar er hangt nu een Full-HD 24p sfeer-verlichting op de plaats van de HD-ready beamer....
ging me vooral om de hogere licht opbrengst.
maar het 1080 24p gebeuren van Bluray is een fijne bijkomstigheid.
erg vloeiend beeld, -en het was al zo strak met die hd-ready lamp....  :-o

Susanne

Inderdaad een mooie set!! De koelkast zal ook wel heel mooi zijn!!! Alleen het bier wat erin staat........BAGGER frusty frusty frusty frusty frusty frusty frusty HLP HLP HLP HLP HLP

BAVARIA!!!

Paul

Citaat van: Susanne op augustus 29, 2009, 20:39:54
Inderdaad een mooie set!! De koelkast zal ook wel heel mooi zijn!!! Alleen het bier wat erin staat........BAGGER frusty frusty frusty frusty frusty frusty frusty HLP HLP HLP HLP HLP

BAVARIA!!!
Na 3 flesjes smaken ze voor mij allemaal het zelfde.  :-D  pompom  HB hello
Alleen van Heineken krijg je pijn in je kop.  8-) :cry:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site