De set van Goldfingers

Gestart door Goldfingers, september 21, 2013, 20:40:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goldfingers

Tja, beware: Vintage !

1 Mjin marantz 2235B. Deze doet oneerbiedig vooral dienst als tuner. Kan desnoods gebruikt worden als centrale unit bij mogelijke uitbreiding met andere componenten, acht ik niet uitgesloten. Gelukkig leest mijn vrouw die niet hier.  :angel:

2 Daaronder mijn 2440, deze doet dienst als eindtrap. Gewoon, omdat het kan en leuk past bij de 2235B.

3 Speakers: vintage Kef Calinda, als rear-speakers.Ik zoek nog 2 kleinere speakers, bookshelf-types bv. Die gaan voor in mijn werkkamer aan de muur. Ook dit weet mijn vrouw niet  :angel:

4 To be decided: een platenspeler, ik zoek een mooie dual, direct drive heeft de voorkeur. moet uiteraard vintage zijn. Ooit had ik een technics SL maar vindt dual mooier. Smaak verschilt.....

jrm

Mooi spul dat oudere Marantz!  stupid

jeroen pijper

Wil je even foto's sturen van je speakers

Verstuurd van mijn LG-P880 met Tapatalk

Marantz 2015 Marantz 4230
Harman Kardon 430 Sansui 8080DB pioneer sx 737 sony str 7055


speakers
bose 205 Marantz 7g

Goldfingers

Je bedoelt hier op deze post? H zijn kef calinda speakers..

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: Goldfingers op september 21, 2013, 22:48:52
Je bedoelt hier op deze post? H zijn kef calinda speakers..

Deze ?

byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Goldfingers

jah ! dat zijn ze, maar dan heb ik ze uiteraard met een aardig net frontje ervoor....

Whisper.nl

Citaat van: Goldfingers op september 22, 2013, 16:48:17
jah ! dat zijn ze, maar dan heb ik ze uiteraard met een aardig net frontje ervoor....
TTIWWP

byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Goldfingers

oke, oke, ik snap hem, gooi maar gelijk in mijn gezicht, ik vat 'um  violent1
Hierbij een foto van de oude dames, uiteraard aangekleed en netjes. Daarbij overigens gelijk een prentje van mijn nieuwe aanwinst: ik heb Kef Coda 3 erbij gekocht als front-setje. Die gaan aan de muur. Mooi semi-old-school-quattro. Morgen haal ik ze op.