Netjes wegwerken bekabeling

Gestart door robbie, januari 19, 2011, 13:01:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

robbie

Ik ben al een tijd op zoek naar een goede manier om de bekabeling netjes weg te werken in de woonkamer. Ik wil in ieder geval de kabels die naar de luidsprekers lopen en de coaxkabels voor tv en radio uit het zicht hebben.

Nu heb ik een laminaatvloer liggen, die rondom ruimte heeft langs de muren en waar plakplintjes op zitten. Is het een optie om die ruimte te benutten door de kabels daar in te leggen (eventueel de ruimte te verbreden zodat uitzetting van de vloer gewoon mogelijk blijft) en dan af te dekken met bredere plakplinten?
Of zijn hier bezwaren tegen?



TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thepioneer

als je de ruimte breder maakt is er niets aan de hand. Kun je niet de kabels onder de vloer door leggen  ?


Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

robbie

Kabels onder de vloer door leggen is geen optie, ik woon in een appartement...

Het wordt tijd dat er draadloze oplossingen komen, die dezelfde geluidskwaliteit geven als de goede bekabeling...

JohnWx

Citaat van: robbie op januari 20, 2011, 10:28:21
Kabels onder de vloer door leggen is geen optie, ik woon in een appartement...

Het wordt tijd dat er draadloze oplossingen komen, die dezelfde geluidskwaliteit geven als de goede bekabeling...

Canton heeft wat

of je moet vragen aan de onderburen of je het mag afwerken met een kabelgootje :-D



http://www.alpha-audio.nl/2010/05/canton-wa100/
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.