Interlink van receiver naar versterker.

Gestart door geoffreyvanvugt, maart 24, 2020, 18:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

#15
Er is een hoofdstuk "luidsprekers" op de Paradox site.
Maar het gaat hier om een interlink, maakt niet uit welke, goed contact en draaien maar.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

Citaat van: The Good Son op maart 27, 2020, 17:27:24
TurboMarco
Hij heeft het niet over luidsprekers gehad .

Daar kun je over twisten, maar voor mij is een luidspreker ook een apparaat
Misschien is het handiger om dan het hele artikel te lezen zonder voortijdig af te haken  :wink:

Ik vind de auteur erg duidelijk ,en hij heeft het niet gehad over inspelen van luidsprekers .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

The Good Son

Citaat van: renes59 op maart 27, 2020, 19:17:09
Er is een hoofdstuk "luidsprekers" op de Paradox site.
Maar het gaat hier om een interlink, maakt niet uit welke, goed contact en draaien maar.

de desbetreffende pagina waar naar gelinkt werd, gaat over "fouten en fabels".
"Interlinks" heeft een ander hoofdstuk op deze site.

Verder ben ik het helemaal met je eens,voor mij moet een kabel gewoon degelijk zijn en goed contact maken.

The Good Son

Citaat van: TurboMarco op maart 27, 2020, 19:41:00
Misschien is het handiger om dan het hele artikel te lezen zonder voortijdig af te haken  :wink:

Ik vind de auteur erg duidelijk ,en hij heeft het niet gehad over inspelen van luidsprekers .

Ik geef me over!   :yes:
Maar het artikel verder lezen? Mehhh  :gaap: .Ik was van plan iets leuks te doen dit weekend  :wink: