Lade CD17 mk3

Gestart door Cornelus, april 17, 2007, 21:58:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cornelus

Hallo Marantzers,
Leuk dat er een forum is van mijn favoriete audio merk, kan ik meteen een vraag stellen:
Vorige week heb ik een cd17 mk3 op de kop getikt, punt gaaf. Ik wou deze al jaren hebben maar hij was helaas uit productie voordat ik mijn slag geslagen had  :-( . Gelukkig heb ik er nu toch ??n  :-) :-). De klank is geweldig en hij past natuurlijk perfect bij mijn PM17.

Nu mijn vraag:
Het laadje komt net niet ver genoeg naar buiten en het is daarom een heel precies werkje om een CD daar in te leggen. Is dit normaal?
Zijn er gebruikers van deze machine of van de cd 17 mk1 of mk2 die daar ook last van hebben?

mahansz

Hallo Cornelus,

welkom op het forum! mooi om te horen dat marantz je favoriete audiomerk is, overigens, dat geldt volgens mij voor de meesten hier :lol:
Zoals je misschien zult zien, heb ik zelf een cd17mkII thuis staan. Ik heb eerlijkgezegd even moeten kijken wat je precies bedoelt en snap het nu. Ik heb er ff een foto van gemaakt, zodat je het kan vergelijken:





Zelf heb ik er geen last van, maar dat kan ook een soort van gewenning zijn (de manier waarop je je cd in de lade). Nu ik erover nadenk, is het mij ook destijds opgevallen, maar het vormt (voor mij) geen probleem.
ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Cornelus

Hoi Hans,
Bedankt voor je supersnelle antwoord en je foto. Op die foto zie ik dat op jouw mk2 het met de lade het zelfde is.
Geen exemplarisch probleem dus maar een ontwerpfoutje zullen we maar zeggen.
Ik zal er ook maar aan gaan wennen dus.