Marantz CD50 of CD60

Gestart door tdlofcc, april 10, 2007, 11:46:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tdlofcc

Wil wel eens een CD speler proberen met een TDA1541A DAC ... dat zou dus een CD50 of CD60 worden.

Iemand daar ervaring mee ?

TurboMarco

Ik heb een CD60  :-)
Hij heeft naast een TDA1541 dac ook een CDM4 swingarm loopwerk  pompom

Je mag hem wel een keer beluisteren
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

tdlofcc

Daarom wil ik hem ook wel ;)

Maar Arnhem is net niet in de buurt.

TurboMarco

In dat geval houd MP etc eens goed in de gaten.

Ik vind ?75,- voor een net exemplaar wel een redelijke prijs,en mocht je deze met wat krasjes voor minder tegen komen dan zou ik het ook niet laten staan.
Let wel op de lade,die moet zonder rare geluiden open en dicht gaan,is dit niet het geval dan weet je zeker dat er sprake is van een overmatige slijtage  nopompom

Volgende maand gaat mijn PM82 samen met de CD60 (gold met zamacs ,evenals de PM82) in de verkoop,mocht ik het niet als een setje verkopen dan mag de CD60 voor ?60,- weg.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

tdlofcc

#4
Heb nu idd 75,- geboden op twee die op MP staan.

Jammer dattie gold is ... heb alles in het zwart :roll:

-==-

Toch nog wel benieuwd ... hoe klinkt hij eigenlijk ?

TurboMarco

Citaat van: tdlofcc op april 10, 2007, 16:45:07

Toch nog wel benieuwd ... hoe klinkt hij eigenlijk ?
gewoon goed  :-)

Ik vind het veel weg hebben van een CD80,en tenopzichte van een CD72 vind ik hem iets warmer klinken al is het verschil wel heel klein hoor!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

tdlofcc

Als het goed is hoor ik eind van de week of ik de nieuwe eigenaar wordt :)