CD6003 USB vraagje

Gestart door Xplod, oktober 12, 2010, 00:08:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xplod

Hoi iedereen,

ik heb een CD6003 cd-player met USB input en hierover heb ik een vraagje ...

Ik heb 14 FLAC's van één en hetzefde album omgezet naar wav-files en op een USB-stick gezet.
Ik heb dit gedaan met het programma FLAC Frontend ... gaat prima .. so far so good.
De Flac's en de wav-files zijn in volgorde genummerd 01 ... 02 ... 03 ... zo tot 14, erna gevolgd door de trackname.

Nu ... als ik die bewuste map dan met de CD6003 selecteer en laat afspelen dan begint hij steeds met 03 ... dit gaat zo tot 14 en dan pas speelt ie 01 en daarna 02 af  :?
Iemand een idee hoe dit komt ... ik kom er gek van  frusty
Hoe krijg ik het de CD6003 aan het verstand de files in de juiste volgorde af te spelen ... het lijkt er alvast niet op dat ze alfabetisch afgespeeld worden en het gekke is dat mp3's dan weer wel in de juiste volgorde afgespeeld worden .... ik snap er gewoon niks van ...

edit: op onderstaande link hebben ze het er ook over.
http://www.avforums.com/forums/hi-fi-systems-separates/1241137-marantz-cd6003-file-number-playing-order-usb-pendrive.html

edit 2: ik heb alle files in de map gewist en ze daarna één voor één in de juiste volgorde terug naar de map op de usb-stick gecopieerd en dit lijkt blijkbaar wel het probleem te verhelpen ... toch vreemd allemaal  :eerie:
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable