Marantz st15s1 tuner

Gestart door Wijnand, februari 06, 2007, 16:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijnand

Dit is mijn eerste bericht: Ik heb een CD 14, Dv 17 en een DCC 92.
Ik overweeg de st15 s1. Is er iemand die er al ervaring mee heeft. Hoe is uberhuapt de kwaliteit van de FM tunerdeel?

Maurice

Die zou wel goed moeten zijn gezien de prijs. Ik luister zelf amper naar tuner, aangezien er meestal toch weinig bijzonders op is. Kwaliteit interesseert mij dan minder. Zeker omdat het aangeboden signaal de beperkende factor is.
Persoonlijk zou ik voor een gebruikte gaan voor veel minder geld (st 17 past mooi in de set). Tenzij ik ook de overige serie componenten had  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Bassie

Heb de ST-15 nu ruim 1,5 maand. Bevalt erg goed. Zeer goede ontvangst, goed geluid en prettige bediening. Ben het wel met Maurice eens dat een ST17 beter in jouw set past.

Bas

PM-11S1/SA-11S1/ST-15S1/Kef Reference Three-Two
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

mahansz

Ik zou ook gaan voor de st17 (niet helemaal objectief, maarja.....) Zeer goede kwaliteit voor een tuner! Daarbij worden ze echt voor spotprijzen aangeboden (?300 nieuw bij hifisolutions....... )
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Wijnand

Ik ga ze beide wel even beluisteren.

Darkman

Ik vind de Tuners van Marantz altijd bovengemiddeld presteren en buitengwoon muzikaal. Zo was De tuner op mijn SR590 ( av receiver) al super, ook die in de SR7200 was geweldig, zo ook die in mijn huidige SR9600, die er zelfs 2 heeft voor multi-room toepassingen.  De ST17 en ST15S1 zouden, uitgaande van het feit dat losse componenten vaak beter kunnen presteren dus uitmuntend moeten presteren.