De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Citaat van: xander32 op november 16, 2013, 10:18:20
... zit nu te wachten op het moment dat iemand met de brievenbus begint te rammelen :-D.

Sinterklaas?

xander32


cz79

Afrikaans zwart of schoorsteenzwart? :-D

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Vandaag samen met Roger (dank voor de ride en de gezelligheid hello) naar Hans geweest.

Ondanks dat ik er al een keer vaker ben geweest, was er bij binnenkomst weer eenzelfde reactie van mij aangaande de opstelling; het bestaat niet dat dit goed gaat klinken :no:.
Echter wist ik van de vorige M&G, dat het helemaal goed zou komen :yes:.


Naast dat Hans een uitstekende gastheer bleek, heeft hij ons ook bijna de gehele wereld mee over genomen;
wij hebben vanmiddag een muzikale wereldreis ondergaan.

Het bijzondere is dat Hans bij iedere cd een verhaal, een anekdote heeft. Een muziekliefhebber in hart en nieren. En niet alles wat er ten gehore werd gebracht kon ik even goed waarderen, maar ik heb zeer zeker veel mooie muziek voorbij horen komen en daarvan genoten. En dat laatste was niet gelukt als Hans er niet zo`n pracht van een set had staan. Deze geeft een heel muzikaal, vloeiend en aangenaam geluidsbeeld, met meer dan een vleugje warmte. Ik zou er heel goed mee kunnen leven, al mocht die dan wel een tikje meer pit, ietwat meer levendigheid hebben.


Hans (& Roger): dank voor de gezellige dag notworthy.

Rob46

Ik herken jouw opmerking over Hans en zijn verhaal bij de muziek, inderdaad een ware muziekliefhebber. Fijn dat ook deze M&G weer geslaagd genoemd mag worden!  :yes:

Whisper.nl

Dankje Xander.

Het was weer gezellig.

Wereld muziek. Japan, China, Cuba, Rusland, India, Celtic en nog een paar. :yes:
Mij doet het me wel wat. Muziek moet me een idee geven dat er met hart en ziel aan is gewerkt.
Beter kan ik het niet omschrijven.
Daarnaast vind ik het altijd leuk om meer van de achtergond te weten te komen.

Bedankt voor jullie gezelligheid.

Groet Hans aka Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

RoGEK

Hans, je vergeet Peru en Afrika..

Zonder gekheid..
Eerst Xander thuis opgehaald en onderweg naar Whisper al gezellig bij gekletst over van alles en nog wat.
Na gastvrij ontvangen te zijn bij Whisper viel mij ook al de "aparte" opstelling op.
Niets is minder waar, wat klinkt het goed.
Rustig, neutraal met een geweldig stereobeeld..
Voor mij misschien iets te rustig en te clean maar dat is smaak..
Hebben vandaag zoveel verschillende muzieksoorten de revue gepasseerd dat ik zowat de tel kwijt ben geraakt.
Wat een leuke dag was het met Xander en Whisper.

Nogmaals, super bedankt voor de gastvrijheid!
Graag wil ik ze ook uitnodigen om een keer hier langs te komen.

Dus echt een top M&G met eens heel wat anders dan het bekende...
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

renes59

Dat is het mooie als je bij Hans komt, zijn muziekkeuze is voor de meerdere onder ons afwijkend, je hoort dus gegarandeerd muziek die je niet kent.
Die muziek wordt door zijn set uitstekend ten gehore gebracht. Het gewoon een hele goede set met een heel goed geluid die bij zijn muziek past.
Dat Hans een goede gastheer is wist ik van die keren dat ik bij hem was, de verzorging past bij zijn set, heel goed.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Weer een top middag gehad bij Hans zo te lezen, niet verwonderlijk voor mij gezien het feit dat ik inmiddels ook al meerdere keren van zijn set, muziek en gastvrijheid heb mogen genieten.

Klasse weer  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Zal eens kijken of ik Lo niet zo gek kan krijgen die kant op te rijden.
Zo van Accu'boys onder elkaar, dan is hij misschien wel zo gek. Ondertussen iedereen mondje dicht hé.

xander32

Citaat van: joep op november 16, 2013, 22:36:46
Zal eens kijken of ik Lo niet zo gek kan krijgen die kant op te rijden.
Zo van Accu'boys onder elkaar, dan is hij misschien wel zo gek. Ondertussen iedereen mondje dicht hé.





Gaat vast top worden :-D

jrdejong

Wel serieus met hun hobby bezig. Zelfs het behang is gekozen om goed bij de accuphase kleur te matchen  clown1
Where the hell was Biggles when you needed him last saturday?

Marantz 81


Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op januari 15, 2014, 22:31:59
http://link.marktplaats.nl/767001763   byebye

Dank voor je tip Marantz 81.

Ik verwacht dat die speakers geweldig zullen klinken.

Helaas is mijn - acoustische - ruimte zo dat ik de speakers niet vrij kan plaatsen.

Hierdoor zal het laag van deze speaker de overhand krijgen.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet