Citaat van: xander32 op januari 15, 2013, 06:52:25
...
1200 x €5,- = €6000,00 ... dat bedrag zal allicht nog een mille of twee hoger zijn daar die gemid. €5,- per geluidsdrager we heel minimaal is begroot.
En dan maar klagen dat je het zo slecht hebt Cor ... Niet meer doen .
Correctie, na hertelling, het zijn er slechts 1000 meer.
En over dat oeverloze gegraai van een deel der wereldbevolking zal ik moeilijk mijn mond kunnen houden, voorlopig - totdat ik rust gevonden heb.
Je heb gelijk Robert, ik heb het geenzins slecht. Het is dat exhibitioneren van rijkdom en het oeverloos beweren dat men er zo hard voor gewerkt heeft, en dat men zoveel verantwoordelijk draagt enzo. Dat is pas ouwehoeren, uit de nek kletsen. Ik gun best iemand zijn rijkdom, maar niemand verdiendt dat echt, ik ook niet met al mijn intelligentie. Daarom siert bescheidenheid. Ik ben heel tevreden me mijn materiële situatie. Zelfs bij mij kan het niet op. Waarom dan niet bij de rest van mijn soortgenoten qua intelligentie? Waarom die immorele houding en gedrag t.o.v. qua intelligentie minder bedeelden en zij die minder geluk hebben.
Het begint al bij modaal, dat afzetten tegen de economische minderheden zoals langdurig
werklozen en afgekeurden. Zij die in de ogen van velen rentenieren op kosten en ten kosten van het hardwerkend volksdeel - de z.g. hardwerkende Nederlander. Nee, ik behoor daar niet toe, doch ik heb mijn rust ook niet gevonden, ondanks het feit dat ik niet geëmployeerd ben.
Dus op mijn lauweren rusten doe ik geenzins, ik zou willen dat ik dat kon. Het klinkt tegenstrijdig, maar ik pas gelukkig als ik "werk", ofwel wat te doen heb. Dan pas rust ik uit van het nietsdoen, dat is pas echt vermoeiend, alleen slechts weinigen geloven je. Lichaamlijk kan ik arbeid bijna niet meer opbrengen, maar geestelijk en intellectueel des te meer: wie employeerd mij? Wie gunt mij een baan? Niet een baan op niveau of met niveau, maar op mijn niveau, zodat ik mij niet bij voortduring behoef te vervelen, want dat is pas werken!
Groetjes, Cor.