Marantz Quartz lock system

Gestart door hoihen, juni 04, 2009, 13:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoihen

Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse bezitter van een in zeer mooie staat verkerende 2600 receiver.

Het lukt mij echter niet om het Quartz Lock lampje aan te krijgen, moet ik hier iets speciaals voor doen? De manual heeft het over vasthouden van het knopje tijdens tuning.

Werkt dit bijvoorbeeld niet bij zwakke antenne signalen, heb nu een T vormige draadantenne op de 2 300 Ohm aansluitingen gezet.

Alvast bedankt!

Paul

Citaat van: hoihen op juni 04, 2009, 13:12:39
Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse bezitter van een in zeer mooie staat verkerende 2600 receiver.

Het lukt mij echter niet om het Quartz Lock lampje aan te krijgen, moet ik hier iets speciaals voor doen? De manual heeft het over vasthouden van het knopje tijdens tuning.

Werkt dit bijvoorbeeld niet bij zwakke antenne signalen, heb nu een T vormige draadantenne op de 2 300 Ohm aansluitingen gezet.

Alvast bedankt!
Ik heb geen idee, wellicht een van de Willy Wortels hier.
Beter laat antwoord dan geen antwoord.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HAL9000

Citaat van: hoihen op juni 04, 2009, 13:12:39
Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse bezitter van een in zeer mooie staat verkerende 2600 receiver.

Het lukt mij echter niet om het Quartz Lock lampje aan te krijgen, moet ik hier iets speciaals voor doen? De manual heeft het over vasthouden van het knopje tijdens tuning.

Werkt dit bijvoorbeeld niet bij zwakke antenne signalen, heb nu een T vormige draadantenne op de 2 300 Ohm aansluitingen gezet.

Alvast bedankt!
Is een hele mooie receiver  :-D.
Die functie moet eerst aangezet worden. Het werkt gelijknamig met het vormen van stereo bij FM.

jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!