Marantz ST-8

Gestart door crested budgie, april 28, 2009, 21:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oscilloscoop

ST-8
0 (0%)
hitachi 50TB31 scoop
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

crested budgie

Hoi,
ik ben voor het eerst op dit forum. dus hoop ik maar dat ik meteen juist zit.

Ik ben een tuner ST-8 van marantz verwachtende.  vermoedelijk met wat werk aan.  Ik ben dan ook een leek in dit item, en hoop langs deze weg hulp te krijgen.  Zijn er mensen die een gelijkaardig oscilloscoop tuner hebben.
wat zijn de mogelijke problemen.  het toestel is lang niet meer in werking geweest.  wat moet ik doen alvorens dit op te starten?  kan ik nog zo'n oscilloscoop-lamp vinden?  zo ja, waar?

ik hoop alvast wat reactie te krijgen.  al was het maar om mij te melden dat ik op de juiste/verkeerde plaats bezig ben.

doei,
SM en SC 11 (jaren '80), CD73, CD94ll, TT15,
ST64, Klipsch palladium PF37
SR7500, DVD7600, 5.1 klipsch volledig in-wall ook subwoofer

Stadium III

Je zou eens contackt kunnen opnemen met Hal9000

Hij zal je wel uitleg kunnen geven

En natuurlijk welkom op het forum
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HAL9000

Elko revisie, Ik ben nu net aan het bestellen voor een 2500 en 1300Dc.
De marantz 2500 heeft een soorgelijke scope.

Deze scope word sporadisch aangeboden op ebay.
Echter de blauwe scope die de 2500 2600 2110 2130 ST6 ST7 ST8 bezit zou niet in branden.
En ik zeg eerlijk de 2500 scope staat hier dagelijks aan. geen plekkie te vinden.

De 4400 echter  :roll:

Erg mooi apparaat de ST-8
:wink:

ik hoor het wel.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

crested budgie

Hoi,
alvast al bedankt voor de reacties.

grts, byebye
SM en SC 11 (jaren '80), CD73, CD94ll, TT15,
ST64, Klipsch palladium PF37
SR7500, DVD7600, 5.1 klipsch volledig in-wall ook subwoofer

crested budgie

Hoi Hall9000,
HLP
ik heb eindelijk mijn  ST-8 ontvangen. maar vermoed dat er een paar probleempje zijn.  ik vergelijk deze met mijn