Nieuwe frontpage beheerder!

Gestart door Maurice, januari 16, 2008, 21:12:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Aangezien ik te weinig tijd en kennis heb, heb ik een ervaren medeforumlid gevraagd of hij het frontpage beheer op zich wilt nemen. Gelukkig antwoordde dmeerpa bevestigend, waardoor we nu in een rapper tempo de frontpage kunnen ontwikkelen!

Dmeerpa zit vol goede ideeën, die hij ook met jullie zal delen. Zijn eerste prioriteit zal liggen bij het opzetten van een soort databank waar informatie over apparatuur in geplaatst kan worden.
Daarnaast heeft ook het opzetten van een manual download centrum de nodige aandacht.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

leuk! gefeliciteerd dmeerpa!
Dat moet natuurlijk gevierd worden:



proost!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

dmeerpa

En hoofpijn dat ik heb vandaag  violent1 Hoe zou dat nu komen  :-D
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

erwin



Deze willen nog wel eens helpen.

Grtz Erwin
Citaat van: dmeerpa op januari 17, 2008, 10:18:37
En hoofpijn dat ik heb vandaag  violent1 Hoe zou dat nu komen  :-D
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

dmeerpa

Eerste testen zijn gedaan, en ziet er naar uit dat technisch gezien alles klaar is voor het activeren van een technisch verklarend woordenboek, probleem die moet nu nog gevuld geraken....

De apparaten databank loopt minder vlot, is ook een stuk meer werk...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Heb je eerste werkstuk op de site met belangstelling gelezen.
Automatisch klik ik - is een gewoonte - gelijk door naar het forum maar dit keer de moeite genomen om je verhaal te lezen.

Cumlaude geslaagd voor je nwe job als frontpagebeheerder. HB hello pompom :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

dmeerpa

Met wat geluk weldra een review van de Marantz SR8002. Ga die eerstdaags bestellen. Ik heb een winkel die mij 10% korting wil geven, heeft hij ook gedaan voor mijn CD6002, maar ze moeten hem bestellen, maar als ik ergens mijn zinnen op heb gezet kan ik moeilijk wachten. Ik probeer nu bij een andere winkel ook de 10% te krijgen, die hadden hem vorige week op stok, dus als ik morgen positief antwoord krijg, zou ik hem morgenavond wel eens kunnen hebben.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

mars

Citaat van: dmeerpa op januari 18, 2008, 19:46:22
Met wat geluk weldra een review van de Marantz SR8002. Ga die eerstdaags bestellen. Ik heb een winkel die mij 10% korting wil geven, heeft hij ook gedaan voor mijn CD6002, maar ze moeten hem bestellen, maar als ik ergens mijn zinnen op heb gezet kan ik moeilijk wachten. Ik probeer nu bij een andere winkel ook de 10% te krijgen, die hadden hem vorige week op stok, dus als ik morgen positief antwoord krijg, zou ik hem morgenavond wel eens kunnen hebben.

het is jammer dat je zo ver weg woont, ik kan meer korting regelen op de nieuwste modellen!!!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

dmeerpa

Citaat van: mars op januari 19, 2008, 07:55:19
het is jammer dat je zo ver weg woont, ik kan meer korting regelen op de nieuwste modellen!!!!

grtz mars

Te laat, de SR8002 staat inmiddels in de woonkamer. Maar zal het onthouden voor een eventuele DVD of Blueray speler van Marantz. Ik heb een bedrijfswagen, dus een paar uur rijden voor een leuke korting zie ik wel zitten... :mrgreen:
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

mars

Citaat van: dmeerpa op januari 20, 2008, 12:46:20
Te laat, de SR8002 staat inmiddels in de woonkamer. Maar zal het onthouden voor een eventuele DVD of Blueray speler van Marantz. Ik heb een bedrijfswagen, dus een paar uur rijden voor een leuke korting zie ik wel zitten... :mrgreen:

ja hoor is oke , laat het maar weten!!

hey en heel veel plezier van sr8002  hello  mooie machine !!!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun