POLL: deel II dus van de poll voor de film / tv liefhebbers onder ons

Gestart door bonbon, februari 08, 2010, 23:42:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

 hoeveel uur kijken we per week naar tv en/of film met onze  geliefde set aan

minder dan 2 uur
2-5 uur
5-10 uur
10-15 uur
15-20 uur
20-30 uur
meer dan 30 uur

bonbon

hier dan dus deel 2 van de poll.

sorry dat ik daar niet eerder bij heb stil gestaan maar ben zelf vooral van het luisteren ..................

iedereen  kan zijn stem  in het audio gedeelte nog wijzigen !!!!

grt

Koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Martin

Hoi.

Film kijken en dus niet naar tv uitzendingen, kijk ik zeker rond de 10 uur per week.
Ik kan hier veel meer van genieten, omdat je tijdens het luisteren ook bezig wordt gehouden met mooie beelden.

Bij alleen stereo luisteren wat ik dan op mijn andere set doe, beleef ik dat dan toch anders.

Martin
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

eddy

Film is bij nr 1 stereo ben ik aan het inhalen nu ik de beschikking heb over mijn ud 8004.
sony kdl 46w4000 full hd.
marantz av 8003.
marantz mm 8003.
marantz ud 8004.
b&w htm1.
b&w 803 m2.
silverstone cw02.
x box elite.
sony ps3 120g.

Marvin

hey, ik ben geen stemmachine....

maar eh, meer dan 20 uur intensief gebruik kom ik wel aan.

mars

oi,


Ik luister het geluid van m'n Tv ook af via m'n 2 channel set.

Maar ik kijk niet zoveel film.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaar als ik een goeie game te pakken heb , dan zit ik ineens aan de het tv scherm vast geplakt.

Ik heb ongeveer 2 uur gestemd.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HiFi gek

Over het algemeen genomen kijk ik ieder avond een film .

Dat is dan een film die ik eerder al opgenomen had met mijn UPC Digital HD decoder .
Ook kijk ik met regelmaat naar de andere HD zenders zoals : History channel HD , Discovery Channel HD , NGC HD .
Ik kijk enkel nog maar naar HD zenders , met uitzondering wil ik nog wel eens kijken naar een digitale uitzending ( hangt af van het programma) .

Ik luister gewoon enkel over de speakers van mijn tv .

Ik heb mijn beeld weergave voor zover als mogelijk geoptimaliseerd .
Mijn HD Decoder heb ik ontkoppeld met Quadraspire QX25 .
De decoder is d.m.v. een hoogwaardige HDMI kabel van het merk MIT doorgeschakeld naar mijn plasma Panasonic .
En ik heb tevens mijn netfilter : PS Audio - Quintet Power Center die voorheen op mijn stereo set stond aangesloten nu aangesloten op mijn tv en de HD decoder .
Tevens gebruik ik ook hoogwaardige Audioquest antennekabel met metalen connectoren .


Dus ook tv kijken is een liefhebberij geworden voor mij .




Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

mijn vrouw kijkt op haar eigen set sr7002 en mordaunt short speakers elke avond ..plasma tv 42 ich of
hoe heet dat??? geluid loopt altijd via haar geluids installatie..geluid van de de philips plas maar hier en daar
is slecht.beeld geweldig..voor de dvd heeft mevrouw een dure smaak  moest een dv 9600 zijn...
de installatie is 5.1....dus elke avond 4 uur.