Het testen / vergelijken voor de aankoop.

Gestart door xander32, januari 24, 2010, 11:26:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Ohhhhh foei nonono....laat dat de Friese leden maar niet horen... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Ik heb gelukkig niet zo'n drang meer om te vergelijken om van daar uit steeds weer naar een betere (lees andere) component te gaan zoeken,dat heeft mij inmiddels 4 cd spelers en 3 dvd spelers opgeleverd ,en dat te bedenken dat ik een paar jaar terug wel 10 cd spelers in huis had staan.
De cd speler die ik nu bijna dagelijks naar luister is mijn eerste,een Marantz CD75 en ik blijf na al die jaren(23jr) genieten van het ding,ook mijn laatste aankoop wat cd spelers betreft de Denon DCD3520 laat ik gewoon staan waar die staat,nu komen hier best wat audiovrienden over de vloer maar een enkeling neemt nog wel eens een cd speler mee voor een vergelijk bij hem thuis,juist dat persoon heeft ca 50 cd spelers staan en hij zegt ook erg tevreden te zijn met een 3tal spelers waar hij de meeste tijd naar luistert ,hij omschrijft zijn beste keuze als een compromis van looks en sound waarbij de verschillen in sound heel minimaal zijn,deze conclusie komt voort uit jaren luisteren naar diezelfde componenten in verschillende setups .
En hoe zit dat dan met al die andere spelers? ,deze verdwijnen langzaam maar zeker in de handel en zo nu en dan komt er bij mij eentje terecht ,en daar gaan jaren overheen ipv weken om die spelers te vergelijken....daarom houd ik mij nu weer bezig met luidsprekerbouw

snappie  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

#17

gerard

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Citaat van: WimPeu op januari 24, 2010, 13:43:09
Ja jouw bedoel ik...erg hehhh :-P bevooroordeelde westerling... violent1  :-D

Ik dacht al... ff inkoppen  :wink:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes