PRONTO AFST BED. DE DVD DV12S2 reageert er niet op

Gestart door Kammie, juni 22, 2008, 15:44:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kammie

Beste mensen. Heb Marantz receiver SR14 en dvd speler DV12S2 met de pronto afstandsbediening zou ik ook de DVD speler moeten kunnen bedienen maar dat lukt me nog niet. IN/EXT schakelaar staat wel goed. Heeft iemand tips?
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

je moet volgens mij met de remote van de sr 14 ook de dvd speler kunnen bedienen
Zo niet dan kan de remote van de sr 14 toch de commando's overnemen van de dv 12
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

Hij moet inderdaad de commandos kunnen leren. maar heb sr14 en dv12 aan achterzijde verbonden via remote out en remote in zodat ik met de pronto het zou kunnen doe dacht ik. signaal komt wel binnen op dvd maar reageert niet op commandoos via de pronto.
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

haal de verbinding eens weg
En zet alles zoals het stond wat gebeurt er dan

Ik heb hier geen kabels ervoor tussen liggen en kan alles bedienen met de rc 5400
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

heb kabel tussen uitgehaald. ik had de audio lopen via receiver en dan via cdr/dig4 De dvd als ik die op afstandsbediening ingeef staat via dig 2 dat is een optische en heb ik nog niet in gebruik, Als ik DVD via dig 2 ingeef kan ik alleen de play functie gebruiken en heb dan geen audio omdat die via 4 loopt. Ik pruts nog even verder. hoopte even dat alle functie deden ook al was er geen audio.
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

Hoe heb je de dvd speler aangesloten en hoe heb je de reciever ingesteld ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

Zit nog in beginfase van aansluiten maar heb de dvd met scart op tv aangesloten en verder de digitale out van de DVD op de receiver. Helpt je dat?
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

Dat is goed nu moet je dus in de reciever de juiste digitale aansluitingen achterop bij een bron gaan zetten en dat doe je in de setup van de reciever

Als je dat goed hebt moet het volgens mij wel lukken als je goed door heb
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

Hij staat nu nog op cdr dig 4 dus dat moet ik proberen op dvd te krijgen is dat wat je bedoelt. want heb wel dvd maar verbind daar digi 2 aan en die is optisch en heb ik niks voor nog.
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

je moet idd ook de ingangen goed zetten.

Als je die ook al goed hebt ben je alweer een goed eind
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

Zo heb dvd nu op dig 4 staan. kan wel wat meer nu maar hoofdzakelijk alleen play en vooruit en achteruitspoelen rest niet. een stap verder maar niet helemaal helaas
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

Dan zul je toch de commando's moeten laten leren in de RC5000
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

ok volgende hoofdstuk dat ga ik me nu aanleren. dankjewel
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86