MEET & GREET bij Speakerland te Oss - DEMODAG

Gestart door Leonneke, april 04, 2008, 01:33:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lapti

Beetje laat mss maar heel misschien (hangt van mijn rooster af) dat ik wellicht ook even langskom. Zal wel met openbaar vervoer gaan tenzij er iemand uit hilversum toevallig ook gaat ;)

Maar tis 1,5km lopen zie ik vanaf station, dats wel te doen!

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Leonneke

Lapti;

Volgens mij komen er meer mensen uit het meer noordelijke deel van nederland. Mogelijk iemand uit de buurt van Hilversum ?????

We noteren je naam onder "nog niet definitief" ..........
Groetjes Leonneke .  . ...

Maurice

Kans dat ik kom is inmiddels gestegen tot 80%  pompom

Hoe zit het met de anderen die nog niet definitief hebben aangegeven of ze komen?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Leonneke

Citaat van: Maurice op mei 18, 2008, 21:09:10
Kans dat ik kom is inmiddels gestegen tot 80%  pompom
Hoe zit het met de anderen die nog niet definitief hebben aangegeven of ze komen?

Ik ga nu nog eventjes wat p.m.metjes de deur uit doen. Weet ik het zeer binnenkort.
Je krijgt een cc.
Groetjes Leonneke .  . ...

Lapti

Sorry beetje laat, maar ik ga het niet redden helaas  nopompom, khad het wel leuk gevonden!
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

speakerland

#65
Ondertussen is alles in gereedheid gebracht voor de Speakerland Meet en Greet Demodag.

Marantz heeft nog wat leuke attenties voor de bezoekers achtergelaten.

=============================>>> Luidsprekers Meten <<<<==================================
Diegenen die hun eigen luidspreker meenemen kunnen deze gratis laten meten in onze dode kamer en een afdruk van de meting mee naar huis nemen. Het is voldoende om 1 luidsprekerbox mee te nemen.
=====================================================================================
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Tot ziens in Oss donderdag.
Voor degenen die na 19.30 aankomen, bel met je mobiel 0412-647650 dan doe ik de voordeur open, die houden we namelijk de rest van de avond dicht en onze bel doet het niet zo goed.

Met vriendelijke groet

Ruud Jansen
Speakerland





franks


Leonneke

Citaat van: speakerland op mei 21, 2008, 17:54:49
Ondertussen is alles in gereedheid gebracht voor de Speakerland Meet en Greet Demodag.

Marantz heeft nog wat leuke attenties voor de bezoekers achtergelaten.

=============================>>> Luidsprekers Meten <<<<==================================
Diegenen die hun eigen luidspreker meenemen kunnen deze gratis laten meten in onze dode kamer en een afdruk van de meting mee naar huis nemen. Het is voldoende om 1 luidsprekerbox mee te nemen.
=====================================================================================
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Tot ziens in Oss donderdag.
Voor degenen die na 19.30 aankomen, bel met je mobiel 0412-647650 dan doe ik de voordeur open, die houden we namelijk de rest van de avond dicht en onze bel doet het niet zo goed.

Met vriendelijke groet

Ruud Jansen
Speakerland

Da's nou nog eens TOPPIE   hello pompom HB
Groetjes Leonneke .  . ...

TurboMarco

Mensen veel plezier vanavond !
Wil iemand wel foto's maken ? ,dat staat goed op de frontpage  :yes:

greetz Marco (die baalt dat hij er niet bij kan zijn  :eerie:)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

Citaat van: Marco op mei 22, 2008, 08:56:37
Mensen veel plezier vanavond !
Wil iemand wel foto's maken ? ,dat staat goed op de frontpage  :yes:

greetz Marco (die baalt dat hij er niet bij kan zijn  :eerie:)
stupid
maak er wat leuks van en graag zien wij pic's :yes:

drees62

Ik zal een camera én een luidspreker meenemen!

Tot vanavond allemaal!

André (drees62)

Leonneke

Citaat van: drees62 op mei 22, 2008, 11:38:37Ik zal een camera én een luidspreker meenemen!
Tot vanavond allemaal! André (drees62)

Perfect geregeld. Leon zorgt voor gebak van Brabants Roem ..............
Als tenminste niet alles opgaat onderweg .....

Tot vanavond.
Groetjes Leonneke .  . ...

gerard

Citaat van: drees62 op mei 22, 2008, 11:38:37
Ik zal een camera én een luidspreker meenemen!

Tot vanavond allemaal!

André (drees62)

Oké, dan neem ik alleen een luidspreker mee!

Tot vanavond,
Gerard
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain

Mensen veel plezier vanavond!

Volgende keer zou ik er wel graag bij willen zijn want ik moet nu beginnen met werken  :-(

Paul

Ga m,n wigwam in, lees morgen wel hoe het geweest is.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of het gebak van Leon een beetje te eten was. :lol:

En niet de foto,s vergeten. :no: nonono
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site