Hobo Hifi failliet

Gestart door contour, oktober 17, 2014, 17:09:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter Kudelstaart

Mijn ervaringen met Hobo Alphen aan den Rijn zijn altijd positief geweest. Ik heb er bijvoorbeeld mijn plasma tv gekocht. Was net ietsje duurder dan bij de grote jongens, maar ze bezorgden gratis en installeerden tot en met de internetaansluiting aan toe. Voor wat betreft hifi spulletjes was het de enige zaak in Alphen en omstreken waar je serieus kon luisteren. Toch weer een verarming van het hifi landschap.
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

jowa

Ik vind het ook jammer dat Hobo failliet is.
De zaak in Amersfoort was met hun service ook goed, o.a. meubel en UD-5005 daar gekocht.
Wel sneu, want ze hadden verbouwd en waren net twee weken weer open.

Wel vond ik het assortiment sterkt verschraald, echt hogere prijsklasse zag ik niet meer staan.

Marantz 81

#17
Vindt het ook jammer dat ze falliet zijn , ben er altijd goed geholpen  :yes:

misschien heeft het vernieuwen en veranderen van assortiment ze ook wel de das omgedaan

Las ook op internet dat ze al 40 jaar bestonden


Audiotic

Toch jammer. De vroegere Raf Kampen heeft me veel mooi spul gelevert. Maar inderdaad, internet zorgt voor een heel andere manier van kopen. Vooral online ervaringen en.... Marktplaats e.d.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Whisper.nl

WenW is mijn favo.

Voor mij even een eindje (om) rijden maar de koffie en de set staan voor je klaar.

Let op: ben je een anti roker is dit not the place to be.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

bas focal marantz

Citaat van: Whisper.nl op oktober 18, 2014, 21:40:36
WenW is mijn favo.

Voor mij even een eindje (om) rijden maar de koffie en de set staan voor je klaar.

Dan moet de koffie wel heel lekker zijn :-D

Whisper.nl

Citaat van: bas focal marantz op oktober 19, 2014, 01:00:41
Dan moet de koffie wel heel lekker zijn :-D

Die is er prima en je mag zoveel pakken als je wilt.  pompom

byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet


jowa

Liep vorige langs die in Amersfoort. Buitenkant logo's weg en binnen ook compleet leeg.
Ik vind het jammer voor de mensen die er werkten, maar portfolio was nu niet echt verrassend meer. Veel was ook bij prijsvechters te verkrijgen.


Rob46

Gelukkig! Wel weer werkgelegenheid/behoud! Ga wel weer eens langs voor een kop koffie!

Cornelis1921

#26
Citaat van: Rob46 op november 15, 2014, 13:38:29
Gelukkig! Wel weer werkgelegenheid/behoud! Ga wel weer eens langs voor een kop koffie!
Ouderwets vers gezette koffie of uit de automaat in zo'n plastic bekertje? :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

contour

Citaat van: Rob46 op november 15, 2014, 13:38:29
Gelukkig! Wel weer werkgelegenheid/behoud! Ga wel weer eens langs voor een kop koffie!

Dan zijn ze wel weer snel failliet :yes:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Eip

Citaat van: jowa op november 14, 2014, 21:43:59
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/winkelketen-hobo-hifi-maakt-doorstart-1.4626857?ls=lg&rs=pl

O.a. mogelijke doorstart in Amersfoort  :yes:

Het is te hopen dat, dat gaat lukken, ik ben er de afgelopen jaren vaak geweest, en er vanalles gekocht, en ben er altijd goed geholpen, en dat voor een redelijke prijs.  :yes:
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Cornelis1921

 stupid P.S. Gaat men via een veiling spullen kopen (uit bijvoorbeeld de boedel van HoBo HiFi), dan komt er nog eens 40% veilingkosten bovenop (vernomen uit een betrouwbare bron).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *