De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:03:06
ach die kabeldiscussie's zijn vrij zinloos,


Lok er dan ook geen uit, zou ik zeggen.

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:23:34
wat, mijn verzilverde kabels?  :-o
voor zover dat verzilverd is..

Nee je prachtige Oehlbach interlink

Daar zeg je zelf over dat hij beter zal klinken dan een dropveter en hem zal overtreffen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 30, 2010, 11:26:12
Lok er dan ook geen uit, zou ik zeggen.

My partner in crime


En zeg dan gewoon dat je alles digitaal aansluit om die discussie te omzeilen zoals je bij de buren

Ik zou dat zelf nooit doen want je haalt meer uit een fatsoenlijke CD speler (leeftijd zegt niets en type converters ook niet maar de gehele bouw maakt een cd speler) dan een fragiel loopwerk aansluiten op DTS versterker

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 11:28:11
Nee je prachtige Oehlbach interlink

Daar zeg je zelf over dat hij beter zal klinken dan een dropveter en hem zal overtreffen

er staat:
Citeerheb wel 1 zogenaamd 'betere' interlink liggen (oehlbach), het zal ongetwijfeld een standaard cinch overtreffen

laat dat nou geen dure interlink zijn, er staat ook zogenaamd beter, niet prachtig
read between the lines.. :wink:

en ik zeg overigens ook nergens dat die dure merkspullen slecht spelen..
zie je maar weer, het blijft o zo gevoelig..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Mexicaanse Hond

En wat heeft Marantz 81 aan dit topic-vervuilende gehakketak?  :roll:

still life

vooral dat hij opties heeft..en zijn topic veel views.. byebye
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:38:08
er staat:
laat dat nou geen dure interlink zijn, er staat ook zogenaamd beter, niet prachtig
read between the lines.. :wink:

en ik zeg overigens ook nergens dat die dure merkspullen slecht spelen..
zie je maar weer, het blijft o zo gevoelig..

Wie zegt dat een goede interlink duur moet zijn dat maak jij er weer van

Kan je wel zeggen tussen de regels lezen nee ik vind dat je geen dingen moet insinueren en als je een menig ergens over hebt moet je doe ook uit eigen ervaring kunnen staven en niet van horen zeggen etc. etc. etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Marco op november 30, 2010, 11:52:56
Verdere discussies in de daarvoor geldende topic aub

http://marantzforum.nl/forum/bekabeling-tweaks-etc/

Heel goed Marco kan hij het daar onderbouwen en nog bedankt voor de verlichting / verheldering over versterkers
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

zo daar gingen we weer over de eindeloze kabel discussie  :schater: doe idd maar in een ander topic daarover verder discuseren  :wink:

mijn eigen standpunt daarin is dat het wel degelijk verschil maakt  :-)  in ieder geval Hobo weet ik wel te vinden komen mij dynaudio,s ook vandaan  :yes: maar op hun site stond het niet

over een tijdje ga ik weer eens verder met het hele verhaal en dan ook gelijk de acoustiek  :yes: denet nog aan het spaarvarken gerommeld maar hij klonk erg hol  clown1


byebye byebye byebye byebye byebye byebye byebye byebye

Musicman

#415
Citaat van: Marantz 81 op november 30, 2010, 21:23:20

over een tijdje ga ik weer eens verder met het hele verhaal en dan ook gelijk de acoustiek  :yes: denet nog aan het spaarvarken gerommeld maar hij klonk erg hol  clown1


Goedzo Arjan.

Alles op z'n tijd en in de tussentijd zoveel mogelijk luisteren,
en eerst ervoor zorgen dat de akoestiek van je varken eerst goed voor elkaar is !!   clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Marantz 81

#416
Vorige week heb ik een nieuw stereo meubel gekocht  pompom best lang opzoek geweest om iets passends te vinden , ikea had niks nog naar andere gekeken ook bij morres tussen de 700 en 1500 euro wel echt hout erg mooi  :yes: maar vindt ik gewoon veels te veel geld , had zo tussen de 200 en 400 gedacht ,en nu heb ik er een gevonden voor 100 euro bij Leenbakker  HB :-D

Alles past er precies in kan zelfs nog een apparaat bij als het zou moeten

Nadat ik het meubel in elkaar heb gezet paar flink grote gaten extra in het achterpaneel met een gatenzaag gemaakt zodat de apparatuur zijn warmte goed kwijt kan  :wink:

was nog een beetje tobben met wat waar te zetten i.v.m lengte van de interlinks en remote control voor tuner waarvoor ik een ander langer kabeltje voor nodig had ,maar alles staat erin en werkt  :yes:

De belangrijkste Apparaten staan natuurlijk in het zicht CD/AMP overige achter de deurtjes en de TV staat nu ook op het meubel

wilde eerst ook nog gaan switchen/proberen met andere speakers kabels ,maar vindt het wel prima zo alles is nu VDH  :-) en moet ook eerst aan men Acoustiek gaan werken  byebye


xander32

Ziet er strak uit zo  :yes:.


Sander.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun