De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

blijkbaar is 2,5 mm2 meer dan voldoende  clown1

waar heb jij het vandaan dan ?

Marantz 81

heb de PM7001 trouwens weggeven aan een goede vriend die jongen is student en heeft niet veel te makken , heb hem de afstands bediening van men dv4001 erbij gegeven zodat die nog wel het volume van afstand kan regelen , en zelf de afstands bediening gehouden van de PM7001  zodat ik nu nog gewoon de ST6001 kan bedienen en ik nu geen andere tuner hoef te kopen  :-)  pompom

lo

Citaat van: Marantz 81 op november 29, 2010, 21:44:55
blijkbaar is 2,5 mm2 meer dan voldoende  clown1

waar heb jij het vandaan dan ?

Mijn kabel kwam van i-ear in Tilburg. Volgens mij de hobohifi hier een Breda heeft ze ook gewoon op de rol.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman

Arjan

Die Supra en Inakustik kabels zijn niet verzilverd......maar vertint!!!
Ga nou gewoon eerst kijken voor een gewone 4mm koperkabel.

Ik denk dat Hobo Hifi die wel heeft.
Ze zitten in Rotterdam op de Pleinweg 136-138.
(010-4816644)

Bel ze van te voren even en vraag het voor de zekerheid.

Suc6!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

still life

4 mm² hebben ze ook in gelijk welke bouwmarkt hoor.. :wink:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 10:21:58
4 mm² hebben ze ook in gelijk welke bouwmarkt hoor.. :wink:

daar is wel verschil tussen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 10:25:59
daar is wel verschil tussen

ja, hij zal 2 kabels nog wat aan elkaar moeten twisten, kun je wel nog voor een rood & blauw kabeltje gaan..
wil je een mooi afgewerkt produkt, koop je beter bij de hifi zaak, en betaal je ook de prijs.. :wink:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 10:28:25
ja, hij zal 2 kabels nog wat aan elkaar moeten twisten, kun je wel nog voor een rood & blauw kabeltje gaan..
wil je een mooi afgewerkt produkt, koop je beter bij de hifi zaak, en betaal je ook de prijs.. :wink:

de kabel die bij een bouwmarkt ligt is anders gedraaid qua koper


koop maar is 4 mm bouwmarkt en 4 mm fatsoenlijk van Oehlbach Ixos of Audiolab en meet op 1 meter maar is de weerstand

dan ga je niet meer naar de bouwmarkt voor die paar euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

loopt allemaal wel los, gewoon doen & luisteren
natuurlijk wel voor soepele (meeraderige) kabel gaan, 4 carré single core is niet bijster handzaam..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 10:40:36
loopt allemaal wel los, gewoon doen & luisteren
natuurlijk wel voor soepele (meeraderige) kabel gaan, 4 carré single core is niet bijster handzaam..

Dat is makkelijk zeggen loopt wel los ? waar baseer je dat op dan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

ach die kabeldiscussie's zijn vrij zinloos,
imho zul je enkel verschillen horen in een systeem dat ook in staat is deze bloot te leggen

voor de modale huiskamer & set zal 2.5 of 4 carré ruim volstaan

wil je echter zeker zijn van topgeluid,
hang je natuurlijk gewoon interlinks & kabels voor minstens 2.5k tussen je spullen.. :wink:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

#401
Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:03:06
ach die kabeldiscussie's zijn vrij zinloos,
imho zul je enkel verschillen horen in een systeem dat ook in staat is deze bloot te leggen

voor de modale huiskamer & set zal 2.5 of 4 carré ruim volstaan

wil je echter zeker zijn van topgeluid,
hang je natuurlijk gewoon interlinks & kabels voor minstens 2.5k tussen je spullen.. :wink:


Ik neem aan of ik hoop zelfs dat je voor jezelf spreekt en gebaseerd op je eigen ervaringen alleen op een forum bij de buren spreek jezelf tegen  :angel: :zzz: :gaap:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

uiteraard, heb jaren met bouwmarktkabel gedraaid en zoals gezegd:

Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:03:06

wil je echter zeker zijn van topgeluid,
hang je natuurlijk gewoon interlinks & kabels voor minstens 2.5k tussen je spullen.. :wink:


The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Je spreekt je tegen op een ander forum jammer  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 11:20:18
Je spreekt je tegen op een ander forum jammer  clown1

wat, mijn verzilverde kabels?  :-o
voor zover dat verzilverd is..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300