De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


Exxar

15-20minuten van mijn deur dus.

Marantz 81

Had je even moeten roepen  :-P hadden we een bakkie kunnen doen  :-D

pollyxx40

Citaat van: Marantz 81 op oktober 14, 2012, 14:21:17
Had je even moeten roepen  :-P hadden we een bakkie kunnen doen  :-D
Tuurlijk.... met je versterker op t oog, of al in de auto........ :?  :? NOT !!
Gas erop, naar huis en luisteren whaha

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

bramdg

Citaat van: Exxar op oktober 14, 2012, 14:13:36
15-20minuten van mijn deur dus.

same here ....als het zover is :-)
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

Zo nu ruim een week geluisterd naar de KI set en dat valt zeker niet tegen klinkt goed en weer mooie muzikale momenten  :-) biedt veel waar voor wat het kost  :yes: ik denk ook dat de meeste niet eens beter wensen want het klinkt gewoon heel mooi

Maar staat in geen vergelijk met de Premium set die ik gehad heb ( met name die sa11 ),tjonge jonge als je dat gehad heb is er geen weg meer terug eigenlijk ,de dynamiek controle snelheid klanken en defentie tot in de kleinste details blootgelegd  :kwijl: :kwijl: tja geduld is een schone zaak en iets moois om weer naar uit te kijken in de toekomst  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op oktober 22, 2012, 23:00:00
Zo nu ruim een week geluisterd naar de KI set en dat valt zeker niet tegen klinkt goed en weer mooie muzikale momenten  :-) biedt veel waar voor wat het kost  :yes: ik denk ook dat de meeste niet eens beter wensen want het klinkt gewoon heel mooi

Maar staat in geen vergelijk met de Premium set die ik gehad heb ( met name die sa11 ),tjonge jonge als je dat gehad heb is er geen weg meer terug eigenlijk ,de dynamiek controle snelheid klanken en defentie tot in de kleinste details blootgelegd  :kwijl: :kwijl: tja geduld is een schone zaak en iets moois om weer naar uit te kijken in de toekomst  byebye

:schater: byebye je maakt me weer aan het lachen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Marantz 81 op oktober 22, 2012, 23:00:00
Zo nu ruim een week geluisterd naar de KI set en dat valt zeker niet tegen klinkt goed en weer mooie muzikale momenten  :-) biedt veel waar voor wat het kost  :yes: ik denk ook dat de meeste niet eens beter wensen want het klinkt gewoon heel mooi

Maar staat in geen vergelijk met de Premium set die ik gehad heb ( met name die sa11 ),tjonge jonge als je dat gehad heb is er geen weg meer terug eigenlijk ,de dynamiek controle snelheid klanken en defentie tot in de kleinste details blootgelegd  :kwijl: :kwijl: tja geduld is een schone zaak en iets moois om weer naar uit te kijken in de toekomst  byebye
Ach troost je, daar gaan er velen volgen die de komende jaren terug moeten, dankzij onze economische situatie ...

Maar jij hebt er nu wel mooi een fraaie combi staan van Marantz KI-gear en Dyn 220`s, je kan `t heel wat slechter treffen  :yes:.

Maus

Heb de set aangezien en gehoord gisteren, klinkt erg leuk!

Voor mij is het altijd wennen, de meeste mensen hebben een redelijke woonkamer, ik draai thuis in een slaapkamer en dus klinkt het heel galmend in het begin, als ik bij anderen luister.
Goed setje heeft ie :D

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 24, 2012, 23:34:42
Heb de set aangezien en gehoord gisteren, klinkt erg leuk!



Komt net zo een beetje over als mensen een nieuw huis hebben alles gedaan zweten zwoegen en helemaal trots zijn en jij binnen komt en de legendarische woorden van een maat van mij ooit zei:

Ooohh je kan er best nog wel wat van maken  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op oktober 24, 2012, 23:43:59
Komt net zo een beetje over als mensen een nieuw huis hebben alles gedaan zweten zwoegen en helemaal trots zijn en jij binnen komt en de legendarische woorden van een maat van mij ooit zei:

Ooohh je kan er best nog wel wat van maken  :schater:
De verbeelding aan de macht! ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

 Sjuust ;D Zo bedoel ik het totaal niet :D

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 26, 2012, 16:56:37
Sjuust ;D Zo bedoel ik het totaal niet :D

nee weet ik maar klonk zo grappig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *