De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: John Wx op juli 29, 2012, 23:31:37

Begrijp het Zolder  :-D

Maar die miljoen is nog steeds op te halen om verschil te constateren tussen versterker en cd spelers en kabels  pompom

Dat is mijn betweterigheid  byebye

En als mensen illusies in stand willen houden graag zelfs  :wink:

Ik heb ook illusies die ik zeker weet


En met tussen je oren Arjan bedoelde ik meer je hebt een goede keuze gemaakt omtrent je auto en je hebt nu ook een mooie set en wat was dat was en zoals je al zei misschien ooit weer


En joy met wat je nu hebt  :-) tis geen straf
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Ik zit nu op de camping. Mooi allemaal natuurlijk,maar ik zou nu een moord doen voor een stukkie muziek op een instap set.... :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Citaat van: WimPeu op juli 30, 2012, 00:54:16
Ik zit nu op de camping. Mooi allemaal natuurlijk,maar ik zou nu een moord doen voor een stukkie muziek op een instap set.... :-P

Volgend jaar paar actieve speakers en squeezebox mee, USB-stick er in en knallen maar over die camping!!

Al heb ik het de afgelopen week opgelost met wat offline afspeellijsten van Spotify op mn mobiel en oordoppen opgelost. (Ik ben afgelopen weekend teruggekomen van de familiecamping  clown1 ).

Citaat van: Paul op juli 29, 2012, 12:24:51
Idd je krijgt een soort van forum moeheid.


Altijd zelfde discussies met zelfde argumenten verveeld soms wel inderdaad.
Daarbij kreeg ik ook een poosje het idee dat bepaalde mensen alleen de bezitters van topsets en mensen die héél veel roepen serieus nemen.
Gelukkig lees ik de laatste tijd weer meer over het genieten van muziek. hello
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Waarom lig jij nu nog niet in bed Niber?... Ik zit nu op een stille camping nog even naar de docu van de Golden Earring te kijken op de I Pad. Oordoppies in en toch even van rock ' n Roll genieten.

Mooie snelle WiFi hiero in Spanje!  byebye
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

#1624
Lig er nu in.  :-D Had net de bierflesjes opgeruimd en dacht ff snel forum checken. Had ik nog niet echt gedaan sinds ik weer thuis was.
Net paar vrienden uitgezwaaid van een avondje Kolonisten van Catan (bord- en kaartspellen doen we regelmatig. Veel gezelliger en persoonlijker dan computerspellen  :yes: ) .


*Edit: geniet nog van je vakantie.
Vermaken de kids zich een beetje op de camping?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op juli 29, 2012, 23:31:37

Begrijp het Zolder  :-D

Maar die miljoen is nog steeds op te halen om verschil te constateren tussen versterker en cd spelers en kabels  pompom

Dat is mijn betweterigheid  byebye

En als mensen illusies in stand willen houden graag zelfs  :wink:
@L.S.,
Ik hoor GEEN verschil tussen verschillende types en merken koperen kabels.
Ik hoor WEL verschil tussen de diverse types en merken (SA-)CD-spelers en de diverse types en merken versterkers.
Kan ik dan die miljoen of een gedeelte daarvan ophalen?
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op juli 30, 2012, 02:36:21
@L.S.,
Ik hoor GEEN verschil tussen verschillende types en merken koperen kabels.
Ik hoor WEL verschil tussen de diverse types en merken (SA-)CD-spelers en de diverse types en merken versterkers.
Kan ik dan die miljoen of een gedeelte daarvan ophalen?
Groetjes, Cor.

wel als je het blind kan krijg je ook die miljoen met een ABX bij James Randi


http://www.ted.com/talks/lang/en/james_randi.html

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op juli 29, 2012, 03:23:00
Voiture momental changer pour un Citroën C1 et c'est possible d'achecheter un set premium... :wink: :-D
Arjan, groetjes van Cor.
@Arjan, Ik hoop dat jij mijn grapje en plagerijtje kunt begrijpen en waarderen, want anders.... rest ons niets anders dan ernst, dodelijke ernst. clown1
byebye Groetjes, Cor
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op juli 30, 2012, 01:35:34
Waarom lig jij nu nog niet in bed Niber?... Ik zit nu op een stille camping nog even naar de docu van de Golden Earring te kijken op de I Pad. Oordoppies in en toch even van rock ' n Roll genieten.

Mooie snelle WiFi hiero in Spanje!  byebye

Zit die gewoon aan de Costa  notworthy   pompom en wij maar buffelen  nopompom  :-P

Veel plezier in de Zon  :-D

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juli 30, 2012, 17:30:45
Zit die gewoon aan de Costa  notworthy   pompom en wij maar buffelen  nopompom  :-P

Veel plezier in de Zon  :-D
Iemand moet toch het geld verdienen.... :-D

@Willem: lekker blijven genieten!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Citaat van: Niber op juli 30, 2012, 01:21:14
Altijd zelfde discussies met zelfde argumenten verveeld soms wel inderdaad.
Daarbij kreeg ik ook een poosje het idee dat bepaalde mensen alleen de bezitters van topsets en mensen die héél veel roepen serieus nemen.
Gelukkig lees ik de laatste tijd weer meer over het genieten van muziek. hello

Daar gaat het ook om toch genieten van muziek  :-) dat kan ook op speakers van 25 euro achter de pc

Maar als je zo,n set hebt gehad die ik eerst had i.c.m de Dynaudio,s ben je gewoon verziekt  :schater: in positieve zin dan natuurlijk  :-D dat is ook niet van de een op andere dag gekomen heel wat apparatuur speakers gehad en ook veel gehoord in die jaren

 




JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juli 30, 2012, 17:58:01
Daar gaat het ook om toch genieten van muziek  :-) dat kan ook op speakers van 25 euro achter de pc

Maar als je zo,n set hebt gehad die ik eerst had i.c.m de Dynaudio,s ben je gewoon verziekt  :schater: in positieve zin dan natuurlijk  :-D dat is ook niet van de een op andere dag gekomen heel wat apparatuur speakers gehad en ook veel gehoord in die jaren



Er moet ook een afkick programma komen vind ik in de verzorging  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: John Wx op juli 30, 2012, 20:55:59
Er moet ook een afkick programma komen vind ik in de verzorging  :-)

Hoezo ben je verslaafd aan spullen kopen  clown1  :schater:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juli 30, 2012, 22:27:03
Hoezo ben je verslaafd aan spullen kopen  clown1  :schater:

er zijn meerdere richtingen in de verslavingen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ja maar dit is een gezonde  :-D