De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

Citaat van: Marantz 81 op juni 24, 2012, 22:37:53
De Dynaudio,s blijven  :yes:
Verstandig advies van je vader, je hebt hier ook lang naar gezocht. HB
Veel luisterplezier.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: wbrands op juni 25, 2012, 09:24:07
Verstandig advies van je vader, je hebt hier ook lang naar gezocht. HB
Veel luisterplezier.

De belangrijkste faktor blijft ben erg blij voor je  hello


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

 stupid   En als er 107 pagina,s aan je set besteed zijn heb je het niet over een transistorradio.  :roll: :wink:

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Arjan aan de Onkyo...het moet ook niet gekker worden..... hello.  Goeie keus hoor...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op juni 25, 2012, 18:54:37
Arjan aan de Onkyo...het moet ook niet gekker worden..... hello.  Goeie keus hoor...
klik  pompom
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jowa

Mooie strakke receiver heb je gekocht.
Blij dat je de Dynaudio's houd, hele mooie speakers.
Lekker blijven genieten, zeker als de onkyo/Dynaudio combi je (bijna) dezelfde kick geeft als de Marantz/Dynaudio combi  hello

Wat voor speler komt er voor de SA-11S1 terug? Of heb ik iets gemist?

Marantz 81

Vanmiddag wat harder gedraaid en hij kan de speakers goed onder controle houden ,je merkt wel het verschil in vermogen natuurlijk vooral met aanslaan van instrumenten/drums en rollend diep laag is niet zo heel strak en mist behoorlijk aan kracht vooral zeg maar als ze ineens kiehard op een grote drum sloegen zat je eerst  :-o nu hoor je het gewoon  :-) dat heeft gewoon te maken hoe snel en hoeveel stroom de versterker kan leveren

Maar verder vindt ik het eigenlijk harstikke goed klinken voor wat het kost stereo beeld plaatsing klank en goed in balans , het hoog is wat frisser feller waardoor details beter hoorbaar zijn , tuurlijk was de premium set daar veel beter in  notworthy maar het lijkt altijd net of daar een sausje overheen zat nu is het meer in je face  pompom

Interlink zelfgemaakte  :angel: Vdh the bay C5

Nog een foto  byebye

Marantz 81

@ Jowa

Ja wat gemist denk ik blijft zo

Exxar

Citaat van: Marantz 81 op juni 25, 2012, 20:58:29
Vanmiddag wat harder gedraaid en hij kan de speakers goed onder controle houden ,je merkt wel het verschil in vermogen natuurlijk vooral met aanslaan van instrumenten/drums en rollend diep laag is niet zo heel strak en mist behoorlijk aan kracht vooral zeg maar als ze ineens kiehard op een grote drum sloegen zat je eerst  :-o nu hoor je het gewoon  :-) dat heeft gewoon te maken hoe snel en hoeveel stroom de versterker kan leveren

Maar verder vindt ik het eigenlijk harstikke goed klinken voor wat het kost stereo beeld plaatsing klank en goed in balans , het hoog is wat frisser feller waardoor details beter hoorbaar zijn , tuurlijk was de premium set daar veel beter in  notworthy maar het lijkt altijd net of daar een sausje overheen zat nu is het meer in je face  pompom

Interlink zelfgemaakte  :angel: Vdh the bay C5

Nog een foto  byebye

als jij gelukkig bent, dan zijn wij het ook  :-)

Cornelis1921

#1600
Citaat van: Marantz 81 op juni 25, 2012, 20:58:29
Vanmiddag wat harder gedraaid en hij kan de speakers goed onder controle houden ,je merkt wel het verschil in vermogen natuurlijk vooral met aanslaan van instrumenten/drums en rollend diep laag is niet zo heel strak en mist behoorlijk aan kracht vooral zeg maar als ze ineens kiehard op een grote drum sloegen zat je eerst  :-o nu hoor je het gewoon  :-) dat heeft gewoon te maken hoe snel en hoeveel stroom de versterker kan leveren

Maar verder vindt ik het eigenlijk harstikke goed klinken voor wat het kost stereo beeld plaatsing klank en goed in balans , het hoog is wat frisser feller waardoor details beter hoorbaar zijn , tuurlijk was de premium set daar veel beter in  notworthy maar het lijkt altijd net of daar een sausje overheen zat nu is het meer in je face  pompom

Interlink zelfgemaakte  :angel: Vdh the bay C5

Nog een foto  byebye
@Arjan, goed om te lezen dat je ook goed kunt relativeren (naast al dat andere). Heb zelf altijd met budget-gear gedraaid en heb dat nooit erg gevonden, integendeel, ik daag iedere audio-patjepejer uit hetzelgde te doen als ik: net zo (oprecht) tevreden te zijn als ik. Geloof mij Arjan, dat zijn er niet zo heel veel gezien het aantal upgradebesmettingen, het is gelukkig epidemisch en niet pandemisch want anders was ik ook misschien wel voor de bijl gegaan. clown1
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Citaat van: Exxar op juni 25, 2012, 21:06:49
als jij gelukkig bent, dan zijn wij het ook  :-)

Ow jawel hoor  pompom  zoals jezelf ook al eerder zij moet je soms keuze,s maken  :-)

pameijer

Citaat van: Marantz 81 op juni 25, 2012, 20:58:29
Nog een foto  byebye

Mooie ruimte voor een centerspeaker...... :roll:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marantz 81

Jep  :-) dan had ik wel een HT Reciever gekocht  :wink:

Marantz 81

Achteraf ben ik zo blij dat ik de Dyn,s niet heb weggedaan wat een goede fijne speakers zijn dat toch  notworthy vanavond nog genoten van div dvd,s samen met een vriend onder het genot van een biertje  :yes:

Maar het blijft zo dat ik de Premium set echt enorm mis  :cry: gewoon totaal niet te verglijken met wat er nu in het meubel staat  :no: de Dyn,s kunnen zoveel meer en hadden hun max zeker nog niet bereikt met de premium set die ik had  :wink:

We zullen zien wat de toekomst gaat brengen voorlopig blijft het zo omdat ik nog meer hobbie,s heb ,maar een ding is zeker dat er weer een Premium set zal terug komen , hoe/wat/waar/wanneer zal blijken  byebye