De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marvin

En de hoeveelste keer is dit?



Niber

Zonde, maar als je het financieel niet trekt heb je weinig keus!!

Maar als het een terugkerend probleem is maandelijks, kun je dan niet beter de auto verkopen?

Succes!! En onthoud, ook van een budgetset kan je genieten hoor!!  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

bramdg

Arjan Het beste met het maken van de keuze !!!!

en zoals Niber zegt van een budgetset kan je ook genieten ....miss zelfs nog meer  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

xander32

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 18:40:38
De hele set gaat de deur uit en komt er een budget setje voor terug  nopompom

Eerst de SA11 en PM15 , Dynaudio,s komen dan ook beschikbaar

Ik hoef geen advies van doe het niet enzo  nonono baal ervan en wil het eigenlijk niet doe het niet voor men lol  :no: het heeft puur te maken met een keuze die ik gemaakt heb van het voorjaar om een dure auto te kopen ,de kosten daarvoor hakken er nogal in maandelijks en die moeten zo snel mogelijk naar beneden

Dan weten jullie hoe het zit byebye
Jammer Arjan, maar soms dien je idd. prioriteiten te stellen. Suc6 met de verkoop.

xander32

Citaat van: Niber op juni 17, 2012, 18:51:09
Zonde, maar als je het financieel niet trekt heb je weinig keus!!

Maar als het een terugkerend probleem is maandelijks, kun je dan niet beter de auto verkopen?

Succes!! En onthoud, ook van een budgetset kan je genieten hoor!!  :yes:

:yes:

Marantz 81

#1505
 byebye

xander32

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 19:12:54
Laten we zeggen dat ik de bank niet meer wil sponsoren  :wink:

Auto gaat zeker niet weg  HB
... je bent oud en wijs genoeg, maar de verkoop audio-set geeft slechts eenmalig wat financiele ruimte, de auto zal echter duur blijven en zelfs nog duurder worden ...

Hopenlijk betreft de verkoop audio geen symptoom bestrijding maar pak je er het probleem direct mee aan. Anders sta je binnen x-tijd weer voor een zelfde dilemma :-(.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 18:40:38
De hele set gaat de deur uit en komt er een budget setje voor terug  nopompom

Eerst de SA11 en PM15 , Dynaudio,s komen dan ook beschikbaar

Ik hoef geen advies van doe het niet enzo  nonono baal ervan en wil het eigenlijk niet doe het niet voor men lol  :no: het heeft puur te maken met een keuze die ik gemaakt heb van het voorjaar om een dure auto te kopen ,de kosten daarvoor hakken er nogal in maandelijks en die moeten zo snel mogelijk naar beneden

Dan weten jullie hoe het zit byebye

Budget heeft niks met kwaliteit te maken  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

#1508
[ byebye

xander32

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 20:15:57


Nee de auto zelf is het niet ,maar het geld wat ik daarvoor geleend heb
Dan is het idd. wijs om die asap af te lossen - geeft dan direct weer lucht :yes:.

WimPeu

Van een budget set kunnje zeer zeker genieten. Misschien idd wel meer omdat je minder verwacht en dan is het des te leuker om te constateren dat je geen vermogen hoeft uit te geven om van muziek te kunnen genieten.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

i-DSI

#1511
Citaat van: xander32 op juni 10, 2012, 12:01:23
Ik denk zelfs dat jouw voorgaande Dynaudio monitoren niet eens meer hoog gaven, maar doordat die minder bass gaven viel het hoog meer op. Jouw huidige zuilen geven meer bass waardoor het hoog minder aanwezig lijkt ...
Hallo?? Met het hoog van zijn voorgaande monitoren is helemaal niets mis. Je kan die gerust bij mij komen beluisteren. Nog nooit zo een goede dingen in huis gehad.
En bas dat die geven! Eerder te veel dan te weinig naar mijn mening. Alles is zeer relatief.
Ze staan voorlopig wel nog in een te kleine, akkoestisch moeilijke ruimte. In de woonkamer gaan die pas echt tot hun recht komen. Weet ik zeker. Daar zijn er meubels, zeer grote houten kasten, ...
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

xander32

Citaat van: i-DSI op juni 17, 2012, 20:28:31
Hallo?? Met het hoog van zijn voorgaande monitoren is helemaal niets mis. Je kan die gerust bij mij komen beluisteren. Nog nooit zo een goede dingen in huis gehad.
En bas dat die geven! Eerder te veel dan te weinig naar mijn mening. Alles is zeer relatief.
Ze staan voorlopig wel nog in een te kleine, akkoestisch moeilijke ruimte. In de woonkamer gaan die pas echt tot hun recht komen. Weet ik zeker. Daar zijn er meubels, zeer grote houten kasten, ...
... lees eerst nog een keer in alle rust mijn reply en reageer dan nog eens; nergens schrijf ik dat er wat mis was met het hoog van betreffende monitoren :wink:.

i-DSI

Citaat van: xander32 op juni 17, 2012, 20:36:49
... lees eerst nog een keer in alle rust mijn reply en reageer dan nog eens; nergens schrijf ik dat er wat mis was met het hoog van betreffende monitoren :wink:.
Aaah, door deze reactie ben ik je zin anders gaan lezen. Maar geef toe, duidelijk is het niet.
Je kan je zin perfect interpreteren alsof ze geen hoge tonen meer gaven. Lees dat ook maar eens rustig na :wink:.
Sorry voor het misverstand!!
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

xander32

Citaat van: i-DSI op juni 17, 2012, 20:43:22
Aaah, door deze reactie ben ik je zin anders gaan lezen. Maar geef toe, duidelijk is het niet.
Je kan je zin perfect interpreteren alsof ze geen hoge tonen meer gaven. Lees dat ook maar eens rustig na :wink:.
Sorry voor het misverstand!!
Ik zeg; begrijpend lezen, groep 3 a 4 v.d. basisschool 8-).