De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

cz79

Leuke en aardige man van Art Speak (Louis Raatjes), ik heb mijn PMC's bij hem vandaan (hij had daar ook het filter aangepast). Heeft Louis je de CD van Marc Berthoumieux nog laten horen als test CD voor je luidsprekers?

lo

Hahaha...... dus toch van Artspeak...... goed gedaan Arjan pompom pompom
Kan bijna niet wachten tot volgende week, ben heeeeeel erg benieuwd :yes:
Wat heb je met de 52SE's gedaan?

In ieder geval bijzonder veel plezier toegewenst met deze mooi aankoop.  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Dat idee kreeg ik al hij liet ook foto,s zien van de modificatie en van zijn werk met orkesten heeft veel tips en uitleg gegeven ,had ook men vdh interlink meegenomen en zijn interlink beluisterd en had zoiets van  :-o die van hem was echt beter ook tegen hem gezegd van voorlopig alleen speakers en kijk ik nog eens verder  :-)

De 52SE staan nu in de opslag  byebye

pietjepc

Mooi dat ze zo goed bevallen! pompom
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Janver

Zo veranderlijk als....

Indrukwekkende upgrade! Ben wel benieuwd naar het geluid van deze speakertjes!

Ze zien er strak en toch wel indrukwekkend uit!

Geen staande golven probleem?
Hier kan uw reclame staan!

jowa

Citaat van: Marantz 81 op januari 13, 2012, 18:12:49
Dat idee kreeg ik al hij liet ook foto,s zien van de modificatie en van zijn werk met orkesten heeft veel tips en uitleg gegeven ,had ook men vdh interlink meegenomen en zijn interlink beluisterd en had zoiets van  :-o die van hem was echt beter ook tegen hem gezegd van voorlopig alleen speakers en kijk ik nog eens verder  :-)

De 52SE staan nu in de opslag  byebye

Goed plan om eerst van je speakers te genieten.
Mocht je met in zijn voor in interlink, vraag dan of je die een weekend/week mag testen in je set.
Afgelopen keer bij jouw hebben we toen ook geconstateerd dat een duurdere/betere interlink niet altijd de juiste is.

Marantz 81

#1311
Eerst gewoon zo gedraaid en een beetje staande golf  :-)  maar met de basspoorten toegestopt  pompom  precies goed   HB

Heb nu de speakers zo opgesteld zoals het al stond ,soms kan 10 cm verschuiven al een hoop schelen voorlopig eerst maar gewoon luisteren nu is het nog net als een klein kind met sinterklaas  :-D

cz79

Citaat van: Marantz 81 op januari 13, 2012, 18:12:49
Dat idee kreeg ik al hij liet ook foto,s zien van de modificatie en van zijn werk met orkesten heeft veel tips en uitleg gegeven ,had ook men vdh interlink meegenomen en zijn interlink beluisterd en had zoiets van  :-o die van hem was echt beter ook tegen hem gezegd van voorlopig alleen speakers en kijk ik nog eens verder  :-)

De 52SE staan nu in de opslag  byebye

Ik heb zijn interlinks destijds ook beluisterd samen met zijn LS kabel en dat klonk echt  :kwijl: in combinatie met mijn set (geheel meegenomen) dus die heb ik een paar weken later aangeschaft toen ik mijn eigen spullen verkocht had, hetzelfde geldt voor zijn netkabels.

Janver

Citaat van: Marantz 81 op januari 13, 2012, 22:01:26
Eerst gewoon zo gedraaid en een beetje staande golf  :-)  maar met de basspoorten toegestopt  pompom  precies goed   HB

Heb nu de speakers zo opgesteld zoals het al stond ,soms kan 10 cm verschuiven al een hoop schelen voorlopig eerst maar gewoon luisteren nu is het nog net als een klein kind met sinterklaas  :-D

Mooi zo!!!

HB HB HB

Gewoon maar genieten! pompom
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

ik hou me hart vast laat de 52se in de familie nog even
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 00:09:53
ik hou me hart vast laat de 52se in de familie nog even

wil je ze kopen  :angel:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 14, 2012, 00:11:43
Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 00:09:53
ik hou me hart vast laat de 52se in de familie nog even

wil je ze kopen  :angel:

nee ik heb dikke zware gesloten zuilen  :angel: :-P


heel veel luisterplezier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

drees62

Citaat van: Marantz 81 op januari 12, 2012, 23:21:33
Ik heb ze eindelijk  hello pompom

Hey Arjan,

Gefeliciteerd met deze mooie speakers! Heb zelf al eens geluisterd naar de Focus 140 (monitor), ook heel mooi.
Hopelijk vind je nu de rust om te gaan genieten van al dat moois wat je nu hebt staan al vrees ik het ergste gezien het feit dat je de baspoorten nu al moet dichtstoppen.  :wink: Denk dat zoiets toch weer gaat irriteren op termijn.  violent1

Maar idd wel een stiekume aktie zeg, eerst roepen dat je blut bent en dan toch die Dyn's ophalen  clown1

cz79

Voor die prijs kun je gerust eens kijken of je toch wat geld opzij kan leggen toch?

Baspoorten dempen (tot op zekere hoogte) kan prima werken en daar kun je best lang mee leven denk ik

Marantz 81

Citaat van: drees62 op januari 14, 2012, 11:39:16
Hopelijk vind je nu de rust om te gaan genieten van al dat moois wat je nu hebt staan al vrees ik het ergste gezien het feit dat je de baspoorten nu al moet dichtstoppen.  :wink: Denk dat zoiets toch weer gaat irriteren op termijn.  violent1


Gaat wel lukken deze wilde ik al heel lang  :yes:

Dat had ik ook wel verwacht dat het foam in de basspoorten moest , kan ook nog schuiven ofdat het niet nodig is maar ik leef in een woonkamer en niet in een studio  :wink: het is met name dat men bankstel gelijk tegen de muur staat ,heb men bankstel wel eens 70cm naar voren gezet de kamer in echt een groot verschil
,genoeg krachtig laag nu hoor  8-)