De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Ik begrijp dat er niet van me verlangt wordt om over kabels te praten, ik zal jullie dus niet vervelen maar gewoon stil zwijgend toekijken wat een ander er van vindt....   :-)

Marantz 81

#976
Gaat helemaal nergens over vindt ik zulke prijzen voor een kabel

koop je een marantz premium set met speakers voor en heb je al een high end set

WimPeu

Persoolijk vind ik €100,- al belachelijk voor een IC dus dit helemaal. Maar goed...geen kabel discussie denk ik.... HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

nee het was ook meer een geintje  :-D ach ja zijn ook eindeloze discussies

beter kun je gewoon goede apparatuur en speakers kopen + interlinks van zeg 50 tot 80 euro stuk en voor jezelf bepalen of het loont om duurdere interlinks toe te passen

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op augustus 19, 2011, 23:17:21
nee het was ook meer een geintje  :-D ach ja zijn ook eindeloze discussies

beter kun je gewoon goede apparatuur en speakers kopen + interlinks van zeg 50 tot 80 euro stuk en voor jezelf bepalen of het loont om duurdere interlinks toe te passen

stupid
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

volgende week kunnen we het horen als jij en joost de interlinks meenemen , ben wel benieuwd  :yes:

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Neem je de CP-6371 ook mee  :angel:

Marantz 81

Heb zin in morgen  pompom


Zat nog eens door te lezen wat ik allemaal veranderd heb het laatste jaar ,eigenlijk is het wel triest  :schater: en heb ik alweer allerlei iedeen  HLP :-D

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 26, 2011, 21:14:33
Heb zin in morgen  pompom


Zat nog eens door te lezen wat ik allemaal veranderd heb het laatste jaar ,eigenlijk is het wel triest  :schater: en heb ik alweer allerlei iedeen  HLP :-D

triest kan je op meerdere manieren vertalen naar andere woorden ik noem het troost  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


Marantz 81

Het was een gezzelige dag met Joost en Wim  :yes:

We hebben eerst geluisterd en zitten praten hierna interlink vergelijk gedaan , joost had een vdh the waterfall bij zich en een ? ,wim een siltech ,allemaal mooie kabels met een duidelijke winst ten opzichte van de vdh the name die ik zelf heb ,wat mij betreft kwam de vdh the waterfall hybrid er het beste uit ,wat een verschil  :-o notworthy zo ook de siltech een mooie kabel ,ze liggen hier allebei nog zodat ik op men gemak kan luisteren en een beslissing kan maken welke ik overneem , we hebben ook nog naar wim zijn Ushers geluisterd en ik moet zeggen dat viel niet tegen klinken gewoon erg lekker zijn echt goede monitoren voor het geld  :yes: de manier waarop de manier de muziek wordt weergegeven beviel mij wel tweeter had wat meer bite als de dynaudio ,alleen miste ik wel de details in de muziek deze waren minder goed hoorbaar en stereo beeld bleef iets meer bij de speakers hangen
Joost ging aan het eind van de middag weer weg ,wim is hier nog wat langer gebleven na een paar biertjes nog een beetje planet earth en we een patatje hebben gegeten ging hij ook weer naar huis vanwege verplichtingen morgen  byebye

WimPeu

Ben er weer hoor Arjan.. byebye

Morgen meer over deze zeer gezellige dag...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Leuke en leerzame dag geweest als ik het zo lees van je Arjan  pompom. Mooi dat de interlinks toch nog een behoorlijk groot verschil onderling lieten horen. Ben benieuwd naar de verslagen van Wim en Joost, die zullen morgen wel komen. :yes: Wat voor tweeter hebben de ushers ook alweer?

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

#989
ah nu geen file,s  :-P

ja zeker leo heb zelf een vrij nuchtere kijk op kabels ,maar er zit toch wel een duidelijke winst in kwa weergave en details  pompom die vdh the waterfall hybrid geeft een overall winst ,de siltech ook daarbij valt nog meer detail en rustiger laag op ,welke ik beter vindt vindt ik nu nog moeilijk  :-) de andere interlink die joost ook bij zich had viel de enorme rust en lineariteit op echt een hele mooie en ook dure interlink maar niet voor mijn set

Ze hebben ook een softdome  :yes: