De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

 :kwijl:
idd mooie shows, wij hebben dralion en totem gezien. Schitterend  pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

#901
Citaat van: Marantz 81 op juli 22, 2011, 10:46:50
bedankt voor de tip  :yes: deze had leo ook bij zich alleen deze maar heel even beluisterd ,hij had bijna zijn hele collectie meegenomen  clown1

indien ik Alegria niet kan vinden laat ik het weten ,bedankt  :-)

kijk even hier Arjan > http://www.cdandlp.com/liste/ <

Cd en LP van over de hele wereld (meestal tweede hands) te koop.
Let even op de aantal positieve sterren achter de naam van de aanbieder.

Groet Whisper.

ps kom je er niet uit laat dat dan even weten.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

bedankt hans staan er genoeg op ,maar kun je ook via i deal betalen ??

Whisper.nl

#903
Citaat van: Marantz 81 op augustus 04, 2011, 10:09:25
bedankt hans staan er genoeg op ,maar kun je ook via i deal betalen ??

Betalingen regel ik altijd met pay-pal.

Ook bij/op deze site van toepassing.

Groet Whisper 

ps links onder staan de mogelijkheden.

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op augustus 04, 2011, 15:51:20
Citaat van: Marantz 81 op augustus 04, 2011, 10:09:25
bedankt hans staan er genoeg op ,maar kun je ook via i deal betalen ??

Betalingen regel ik altijd met pay-pal.

Ook bij/op deze site van toepassing.

Groet Whisper 

ps links onder staan de mogelijkheden.

PAYPAL is het enige waarbij je kan claimen als er iets niet klopt en ideal is niks meer en niks minder dan een versneld betaling via je bank

PAYPAL zo makkelijk notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Meen altijd dat de geld transakties nogal duur zijn maar moet eerlijk zeggen dat ik me er al een aantal jaar niet meer in heb verdiept.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 05, 2011, 00:19:11
Meen altijd dat de geld transakties nogal duur zijn maar moet eerlijk zeggen dat ik me er al een aantal jaar niet meer in heb verdiept.

Als je koopt niet alleen je verkoopt een heel klein percentage

Ik vind het ideaal je krijgt altijd je spullen als je koopt anders krijg je gelijk je geld retour

En het grootste voordeel is dat de verkoper het gelijk kan verzenden mits hij het voor 4 uur verzend en dus volgende dag in huis  hello

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Helder en leuk verslag Lo. Wel verbazing betreft 21 van Adele; betreft compesities een mooi album maar aangaande de (kwaliteit van de) opnames vind ik het een draak van een cd :yes:.

Wel weer gaaf om te lezen/beseffen hoeveel verschillende en prachtige sets er in het bezit zijn van mede-forumleden.


Sander.


Citaat van: lo op juli 21, 2011, 20:58:17
Nog maar eens even een stukje schrijven in "de set van marantz81"
Ik ben vandaag weer eens lekker bij Arjan op luisterbezoek geweest, gewoon om te genieten van muziek en bij te kletsen en natuurlijk zijn nieuw verworven SA-11 te bewonderen en  beluisteren.
Het moet weer maar eens gezegd vind ik, marantz maakt schitterende componenten en de looks van deze lijn zijn werkelijk fenomenaal in mijn ogen. Het eerste CD-tje wat in de lade verdwijnt is "Adele 21". Mooie zangeres qua sound en compositie van haar nummers. Al bij de eerste klanken valen de detaillering, gemak van neerzetten totaal plaatje, kracht en rust op. Achtergrond koortje is aanwijsbaar en de stemmen zijn ieder afzonderlijk van elkaar te horen en plaatsbaar in de ruimte zonder analitisch te worden. We hebben de spreekwoordelijke deken nog even ter sprake gebracht en geconstateerd dat die tov de SA7001 toch echt verdwenen is.  :-D
Daarna over op CD's die ik had mee gebracht, oa Alegria van Cirque du soleil, Emma Chapplin met haar cd carmine meo. Ik heb het niet vaak maar zat met kippenvel op mijn armen naar de performance te luisteren. Heerlijk........ Tsjee wat verlang ik terug naar mijn set om dit gevoel weer dagelijks te kunnen ondergaan, en wat is het leuk te constateren dat de set van Arjan dat bij me oproept.
Arjan ik heb het al zo vaak gezegd: je hebt een schitterende set die in mijn ogen gewoon af is. Lekker luisteren en genieten van je CD's en nieuwe software zien te verzamelen, d'r is nog zoveel moois wat op jou set helemaal tot zijn recht gaat komen.  :yes:
We hebben zo'n beetje alle CD's die ik bij had wel even of wat langer in de SA-11 gehad, opvallend is dat ik geen SACD's mee had genomen en die ook niet gedraaid hebben. De SA-11 presteert met normale CD's ook superieur, wat een feest.

Arjan het was weer leuk om bij je te mogen luisteren.

groet,

Leo

JohnWx

http://www.akoestiekwinkel.nl/speaker.html


voor de bovenplaat ?


Was leuk Arjen om je te hebben gesproken

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

dan is het jammer van die cd , beschik er niet over en ga het ook niet aanmaken

@ John

Vondt het ook leuk om je in het echt te ontmoeten  :yes:

Nee begin ik niet aan ,al zou het een klein verschil maken ik ga geen gewichten op men apparaten leggen want dan zou het op allemaal moeten ,een High end audio rack  clown1 enzv enzv

interlink voor de sa11 ga ik nog wel mee testen ,maar al die tweaks begin ik niet aan ,koop er in de toekomst wel andere speakers van  byebye dat doet veel meer

Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op augustus 05, 2011, 00:19:11
Meen altijd dat de geld transakties nogal duur zijn maar moet eerlijk zeggen dat ik me er al een aantal jaar niet meer in heb verdiept.

Hi Wim,

Voor de zekerheid ff thuis de rekening doorgelopen.
Nope. bij aankopen geen kosten.

CD uit Taiwan (Hongkong $). Via paypal.
Heerlijk, niks geen wisselkoers, geen transferprovisie.
Boekingskosten die de banken in rekening brengen.

Dus gewoon met mijn e-mail adres (daar zit mijn pay-pal account aangekoppeld)
naar de ontvanger z'n e-mail.
De rest heeft John al neer gezet.

Groet Whisper.

Excuus Arjan voor de topic vervuiling.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Dan zijn het zeker de verkopen die duur zijn. Er was iets wat mij toen de wenkbrauwen deed fronzen iig.

Excuus Arjan voor de topic vervuiling.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Musicman

Citaat van: Marantz 81 op augustus 05, 2011, 20:42:54
dan is het jammer van die cd , beschik er niet over en ga het ook niet aanmaken

@ John

Vondt het ook leuk om je in het echt te ontmoeten  :yes:

Nee begin ik niet aan ,al zou het een klein verschil maken ik ga geen gewichten op men apparaten leggen want dan zou het op allemaal moeten ,een High end audio rack  clown1 enzv enzv

interlink voor de sa11 ga ik nog wel mee testen ,maar al die tweaks begin ik niet aan ,koop er in de toekomst wel andere speakers van  byebye dat doet veel meer

Hoi Arjan.

Het kan goedkoper en makkelijker.
Koop een stuk loodbitumen en plak dat inwendig aan de bovenplaat en de zijkanten.
Voordeel hiervan is, dat je dit niet ziet en.........het werkt net zo goed!! :wink:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels