De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 28, 2011, 00:08:07
Gefeli Arjan pompom. Zat er aan te komen heh. Mooie speler hoor die is ook (binnen Marantz) niet 1 2 3 te overtreffen.  Geniet ze maar maak het niet te laat!!  nonono :-D

* Gaat vast naar Ik drink terwijl ik luister *
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

negotiata

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst !

Ik heb hem net weggedaan maar algemene indruk is toch zeer positief.

Dus ik begrijp je enthousiasme !


Marantz 81

Ik heb net 2 cd,s geluisterd  :yes: morgen op volume luisteren om 11.00 uur uitgezet i.v.m de buren  byebye


Marantz 81

Citaat van: negotiata op juni 28, 2011, 00:11:53
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst !

Ik heb hem net weggedaan maar algemene indruk is toch zeer positief.

Dus ik begrijp je enthousiasme !

thnx  :-)

waarom heb je hem weggedaan dan ?

Niber

Mooi hoor!! Nu snel een PM11 halen.  :evil:

Gefeliciteerd in ieder geval!!!  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Musicman

Mooi man....

Zelf wordt ik er niet vrolijk van, als Adele of Celine in m'n kamer staan. clown1
Maar als je Sarah Mclaughlan nou in je kamer staat, wordt het wat interessanter  :yes:

Maar ik begrijp je uitleg en had van deze speler niet anders verwacht.
Geniet van deze mooie speler!!

Gr, pat

Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

jowa

Citaat van: Marantz 81 op juni 27, 2011, 23:08:57
Ik heb hem gekocht de SA11S1  hello heb hem uitgebreid kunnen beluisteren apparaat is in smetteloze staat zit geen krasje op hij is idd van 2004  :-)

Denet gelijk aangesloten en ow wat klinkt het mooi zeg ,Adele en Celine dion staan gewoon in de kamer  instrumenten zijn bijna tastbaar en wat een detail en snelheid  :-o notworthy  :-)

Zo dat gaat opeens hard  :-)
Gefeliciteerd met je mooie aankoop, lekker genieten van de muziek en van je reference set  pompom

still life

Citaat van: jowa op juni 28, 2011, 10:44:58
Citaat van: Marantz 81 op juni 27, 2011, 23:08:57
Ik heb hem gekocht de SA11S1  hello heb hem uitgebreid kunnen beluisteren apparaat is in smetteloze staat zit geen krasje op hij is idd van 2004  :-)

Denet gelijk aangesloten en ow wat klinkt het mooi zeg ,Adele en Celine dion staan gewoon in de kamer  instrumenten zijn bijna tastbaar en wat een detail en snelheid  :-o notworthy  :-)

Zo dat gaat opeens hard  :-)
Gefeliciteerd met je mooie aankoop, lekker genieten van de muziek en van je reference set  pompom

stupid

mooi man..  :yes:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

jrm

 stupid

Gefeliciteerd en inderdaad wees trots en blij met je nieuwe aanwinst!

bas focal marantz

Ik zag hem al niet meer op WWW dus ik wist dat je prijs had,  had je gelijk die mooie eindversterker mee kunnen nemen nu je toch bezig bent.
tis dat ik de centen niet heb, en al een zeer mooie vintage voor en eind versterker ( yamaha cx-1 mx-1 ) hier heb staan anders wist ik het wel , hadden we mischien korting kunnen krijgen als we beide apparaten hadden aangeschaft.
gr Bas

Sander

Gefeliciteerd man!

Maar nu je een SA 11 hebt een geen PM11 of zelfs SC+SM11 is dit vragen om nog meer upgrade perikelen bij jou.

Geniet er van :)

grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

negotiata

Citaat van: Marantz 81 op juni 28, 2011, 00:13:32
Citaat van: negotiata op juni 28, 2011, 00:11:53
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst !

Ik heb hem net weggedaan maar algemene indruk is toch zeer positief.

Dus ik begrijp je enthousiasme !

thnx  :-)

waarom heb je hem weggedaan dan ?

Ik luister de laatste tijd bijna geen cdees meer en stream meestal.
En heb bij mijn pm15 een cd17 gekocht en die is voorlopig voldoende voor die weinige cdeetjes die ik luister.


Marantz 81

Ik heb diep in de buidel moeten tasten voor dit apparaat , kan ik echt niet zomaar even kopen  :no:

heb geen intentie om een complete 11 serie set samen te stellen de pm15s1 voldoet meer als genoeg voor de 52SE  :yes:

Het is echt genieten met dit apparaat het klinkt zo ontzettend mooi  notworthy en met een SACD zit je zo op de bank  :-o :kwijl: hello pompom

Marantz 81

toen ik gisteren de cd speler beluisterd heb stonden er speakers van het merk Marten aangesloten

27.000 euro een paartje  :-o ze klonken echt heel goed en hebben een Diamond tweeter ,maar kon mij verder niet echt bekoren ik vindt bijvoorbeeld de Contour 3.4 S van Lo veel fijner klinken  :yes:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 28, 2011, 23:02:57
toen ik gisteren de cd speler beluisterd heb stonden er speakers van het merk Marten aangesloten

27.000 euro een paartje  :-o ze klonken echt heel goed en hebben een Diamond tweeter ,maar kon mij verder niet echt bekoren ik vindt bijvoorbeeld de Contour 3.4 S van Lo veel fijner klinken  :yes:

wat kan jij  :kwijl:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.