Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

mars

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 00:51:03
Probleem opgelost inmiddels....  HB
Pootjes onder de CA-200  verwijderd en nu past ie precies. 1 cm boven over maar de koeling heeft ie van achter dus geen probleem. Man ik ben happy hello. Marantz blijft en de Classe's blijven. Morgen meer met foto.

Aha gaaf man , ja want het is toch wel een erg mooie set die je hebt Wim.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

dmeerpa

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 00:51:03
Probleem opgelost inmiddels....  HB
Pootjes onder de CA-200  verwijderd en nu past ie precies. 1 cm boven over maar de koeling heeft ie van achter dus geen probleem. Man ik ben happy hello. Marantz blijft en de Classe's blijven. Morgen meer met foto.

Verdomme, kan ik de CA-200 op mijn beuk schrijven.  violent1
Nee man, goed gedaan, zal je veel meer plezier van hebben dan beide te vervangen door een Denon.  hello
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

jowa

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 00:51:03
Probleem opgelost inmiddels....  HB
Pootjes onder de CA-200  verwijderd en nu past ie precies. 1 cm boven over maar de koeling heeft ie van achter dus geen probleem. Man ik ben happy hello. Marantz blijft en de Classe's blijven. Morgen meer met foto.

Gefeliciteerd man. Ben blij dat je de Classe's niet weg hoef te doen. Je zou er zeker op achteruit zijn gegaan.  pompom pompom

WimPeu

#528
Citaat van: dmeerpa op februari 23, 2010, 16:55:21
Verdomme, kan ik de CA-200 op mijn beuk schrijven.  violent1
Nee man, goed gedaan, zal je veel meer plezier van hebben dan beide te vervangen door een Denon.  hello

Precies. Ik zat er ook behoorlijk mee in m'n maag.

Ik zat gisteravond nog eens naar de CA-200 te kijken toen me plotseling de hoge pootjes opvielen. Meetlintje gepakt en...past precies in een vak van mijn kast. Hij heeft 1,5 cm vrij boven maar dat moet genoeg zijn. Hij heeft enorme koel elementen aan de achtkant zitten. De boven kant is ook gewoon een bijna dichte plaat. Heb hem natuurlijk wel eens langdurig laten werken en in tegenstelling tot de CAV-75 wordt helemaal niet warm. Koel zelfs. Alleen de koelelementen achter op worden enigzinds lauw. De CAV-75 heeft de koelelementen ook binnen in de behuizing met een geperforeede bovenkant. De CA-200 is wat dat betreft heel anders opgebouwd.



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 17:06:22
Precies. Ik zat er ook behoorlijk mee in m'n maag.

Ik zat gisteravond nog eens naar de CA-200 te kijken toen me plotseling de hoge pootjes opvielen. Meetlintje gepakt en...past precies in een vak van mijn kast. Hij heeft 1,5 cm vrij boven maar dat moet genoeg zijn. Hij heeft enorme koel elementen aan de achtkant zitten. De boven kant is ook gewoon een bijna dichte plaat. Heb hem natuurlijk wel eens langdurig laten werken en in tegenstelling tot de CAV-75 wordt helemaal niet warm. Koel zelfs. Alleen de koelelementen achter op worden enigzinds lauw. De CAV-75 heeft de koelelementen ook binnen in de behuizing met een geperforeede bovenkant. De CA-200 is wat dat betreft heel anders opgebouwd.





passen er nog wel houten blokjes onder  :?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa


WimPeu

Nee, maar ik hecht daar ook niet zoveel waarde aan. Voor dat dat soort dingen bij mij verschil gaan maken heb ik nog wel andere up/grades te gaan die voor mij behoorlijk wat meer winst op gaan leveren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 17:09:54
Nee, maar ik hecht daar ook niet zoveel waarde aan. Voor dat dat soort dingen bij mij verschil gaan maken heb ik nog wel andere up/grades te gaan die voor mij behoorlijk wat meer winst op gaan leveren.

hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Mooi Wim!


Maar eigenlijk ben ik ook wel weer een beetje teleurgesteld; was wel nieuwsgierig met wat voor andere mooie zaken je op de proppen was gekomen. Dat lopen wij nu mis :cry:.


:lol: Sander.

Totofan

Mooi opgelost Wim  :-D

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

eddy

Eens moet een mens tevreden zijn met wat hij heeft :wink:
Ind mooie en goekope oplossing hou je nog wat poen over voor andere ideeen.
sony kdl 46w4000 full hd.
marantz av 8003.
marantz mm 8003.
marantz ud 8004.
b&w htm1.
b&w 803 m2.
silverstone cw02.
x box elite.
sony ps3 120g.

WimPeu

#536
Citaat van: xander32 op februari 23, 2010, 19:48:54
Mooi Wim!


Maar eigenlijk ben ik ook wel weer een beetje teleurgesteld; was wel nieuwsgierig met wat voor andere mooie zaken je op de proppen was gekomen. Dat lopen wij nu mis :cry:.


:lol: Sander.

Ben nog met wat moois bezig. Iets wat er al lang had moeten staan natuurlijk. :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

En dan houdt je ons lekker in spanning :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Tipje??  Hij is zwart en erg populair hier op het forum.....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin