Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

xander32

Bruut Wim; double bass  HB

Zep

#3736
Idd ja altijd nog een center in het midden om niet te snel een gat te creëren,  ben zelf ook nog de optimale afstand aan het zoeken. Volgens mij moet je ook niet te bang zijn voor een gat want ik heb verschillende keren bij luister sessies in winkels (met verstand van zaken) mogen ervaren dat het heel goed klinkt terwijl de fronts echt ver uit elkaar stonden. Uiteraard aangepast op zitafstand maar had ik niet verwacht.

In ieder geval ziet het er bij jou oorgastisch uit met de twee subs  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Citaat van: WimPeu op augustus 27, 2016, 03:04:13
Ik bel je morgen wel ff...
Ik ben dan aan het werk ,bel anders Zondag ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Bij Wim geweest.  :angel: meer zeg ik niet shutup
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Citaat van: Stadium III op september 04, 2016, 16:31:40
Bij Wim geweest.  :angel: meer zeg ik niet shutup
Dubbele tong zorgt voor 2x zoveel onzintekst. Verstandige keuze, morgen willen we wel wat horen natuurlijk!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WimPeu

Citaat van: Stadium III op september 04, 2016, 16:31:40
Bij Wim geweest.  :angel: meer zeg ik niet shutup

Was weer gezellig en nuttig deze keer zelfs. Zit nog steeds op die dikke regenbui te wachten trouwens... shutup   :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Goed dan  :-D

We hebben een overnachting gehad in het mooie drente !
Zarerdag rond 2 uur aangekomen en een culturele tour gehad door de geschiedenis van schoonoord leuk maar geef mij toch maar 2x 12 inch
Toen we terug bij Wim zijn aangekomen zijn we eens lekker op ons gemak bij Wim op de bank gevallen en hebben we ons laten verwennen door wat audio geweld  :-D
Mooi gaaf en wow maar dat kennen we al !
Ja wat dan ,juist eens gaan kijken als we wat ballans in de set kunnen krijgen
Wim is drummer en is verzot is op de kickbass dit is dan ook zeker te merken
Dus wat test gedraaid en met de inregeling die Wim heeft gedaan over zijn subs heeft hij een zeer net verloop in zijn ruimte in het laag
Crossover en volume veranderd van subwoofer en fronts en draaien maar
3 films gekeken en zo zou ik er dik tevreden over zijn
Verder het center gebeuren met stereo beluisterd ,dit geeft zeker meer waarde in de set top !
Zondag hebben we naar de regen aan Wim zijn lounge hok een goot gemonteerd aan 2 kanten dus weer iets af  :-D

Wim ,Barbara en kids top en bedankt
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Het was zeker weer super gezellig, jammer dat ik zo abrupt weg moest. Rob, natuurlijk bedankt voor je hulp bij het plaatsen van de goten en het weer doen sluiten van de deur  :-P en natuurlijk het fine-tunenen van de subs. Het klinkt nu duidelijk beter in balans. Ik moet natuurlijk even wennen aan de wat 'ingetogener' afstelling. Alhoewel?, ingetogener? Ik draaide gisteravond even de Transformers op referentie niveau en Barbara kwam meteen bezorgd de kamer in wat er wel niet allemaal gebeurde.. :evil:

De Brabantse kinderen ook meteen een beetje Drentse cultuur bijgebracht. Moet ook gebeuren. Jullie natuurlijk bedankt voor de heerlijke Boscher Bollen en jullie altijd gezellige aanwezigheid. Tot in Tilburg...zeker met de kermis.  HB hello

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Finetunen kan je heel goed aan Rob over laten  :yes:

Jammer dat we er niet bij konden zijn  :cry:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

#3748
Gisteravond zijn we 'eruit' gekomen met mijn zus. We worden eigenaar van mijn ouderlijk huis. Een boerderij wel te verstaan. Moet helemaal gestript worden van binnen en dan alles opnieuw opbouwen. Gaat een langdurig project worden omdat we eerst ons huidige huis moeten verkopen. Hopelijk kunnen we volgend jaar beginnen met de bouw. Het huis biedt een enorm veel mogelijkheden voor ieder in ons ons gezin om de hobby's te beleven. Mijn idee is om in de kamer een retro buizen versterker (PrimaLuna oid) met platenspeler neer te gaan zetten en op de 1ste verdieping een grote huis bios te gaan bouwen.

Om een idee te krijgen van de afmetingen...dit is slechts een deel van de deel  :-D  Hier komt de woonkamer met daar boven de eerste verdieping... :-o



Land achter het huis voor de dames hun paardjes..



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Wow, wat een ruimte. Daar worden je huidige luidsprekers dwergen.
Succes met de verkoop van jullie huidige woning en de verbouw van je ouderlijk huis pompom

We zijn hier druk bezig met bieden op een huis. Geen standaard breedte, maar liefst zeven meter breed. Zolder van 7x9. De helft wordt zowiezo mancave als de koop doorgaat :-D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk