Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vlearmoes

Citaat van: WimPeu op mei 06, 2012, 12:54:04
Doet ie ook al geregeld. Probleem met de jeugd van tegenwoordig (opa spreekt) er is zoveel aanbod dat ze van het een naar het ander rennen. Voetbal, bomen klimmen, met stokken om het huis lopen rammen HLP , muziek, films, games op alle denkbare manieren I-Pod, PC, Wii, PS3, PS3 Porta enz enzl... nopompom) je houdt het niet meer tegen.

gelukkig normale kinderen  :yes: :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op mei 06, 2012, 13:18:59
gelukkig normale kinderen  :yes: :yes:
:roll:

Wel jammer dat ze in Drenthe moeten opgroeien, loop je toch een forse achterstand op met de rest van de wereld ...


:-P

pameijer

Citaat van: xander32 op mei 06, 2012, 13:22:19
  :roll:

Wel jammer dat ze in Drenthe moeten opgroeien, loop je toch een forse achterstand op met de rest van de wereld ...


:-P

:schater: :schater: :schater:



Pas maar op, we worden met z'n allen zo ingehaald!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Citaat van: pameijer op mei 06, 2012, 13:27:02
:schater: :schater: :schater:



Pas maar op, we worden met z'n allen zo ingehaald!
Dat bedoel, zie die foto - zelfs daar hebben ze al gelineerd papier! Kom daar in Drenthe maar eens om ...

WimPeu

Ja idd. Wij hebben hier nog ouderwetse normen en waarden..daar doen ze in bepaalde 'ontwikkelde' gebieden al jaren niet meer aan :evil:. Laat mij maar een boer zijn... notworthy

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op mei 06, 2012, 13:29:10
Ja idd. Wij hebben hier nog ouderwetse normen en waarden..daar doen ze in bepaalde 'ontwikkelde' gebieden al jaren niet meer aan :evil:. Laat mij maar een boer zijn... notworthy
Ben het geheel met jou eens; ben van de Achterhoek naar het Land Van Maas & Waal gegaan en weet precies wat jij bedoelt. Zowel in de Achterhoek als huidige woonmomgeving is er ook nog iets van sociale controle, let men op elkander en waar nodig zorgt men voor elkander. En iets wat je elders amper nog tegen komt; men groet elkander. Ik voel mij daar prettig bij.

Hoe anders is het in Nijmegen, daar waar ik dagelijks werk ...

WimPeu

De W&M XLR en LS kabels zijn binnen en aangesloten. De LS kabels waren eigenlijk Bi-Wire maar ik heb ze op verzoek laten ombouwen naar Bi-Amp. Verbeel me zowaar dat alles nu nog mooier klinkt.  :-D Net wat meer dynamiek en ook een strakker laag. Ik weet dat de uitgangs spanning via XLR wat hoger is dus het kan ook mede daar aan liggen natuurlijk. Feit is dat door de XLR kabels het achter op de machines er een stuk verzorgder uit ziet. Ook wat waard. Belangrijkste is natuurlijk dat het helemaal geweldig klinkt. In surround heb ik nog nooit zoiets moois gehoord. Ook stereo is gewoon op een heel hoog niveau. Voor mij hoeft het niet meer beter.

Man wat ben ik blij met deze set. Alles helemaal nieuw en alles er op en aan. Had eerst nog problemen om op het netwerk te komen maar dat is ook opgelost. De mooie App werkt perfect, ook Spotify intern loopt als een zonnetje. Erg makkelijk allemaal. Heb er gisteren even een HD (1T) met al mijn muziek (Flac, Wav en HD Audio) aan de USB gehangen en meteen te benaderen ( niet eerst een half uur inlezen zoals dat met de SB gaat met een 1T schijf) en alles speelt feilloos af. Ook via mijn netwerk loopt dat goed alleen ben ik net zo gecharmeerd van de servers op de PC en het zoeken gaat een stuk sneller op de SB maar toch. Als het zoeken sneller ging kon de SB er wel uit.

Deze week nog even een marmeren tegel onder de BK. Zelfde als onder de fronts. De sub kan nog een stuk strakker. Omdat ik een houten vloer heb en een DF sub dan nog wel eens wat rommelig wil gaan worden. Zodat als Ron voor de Audyssey Pro komt ook dat eufel is opgelost.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Ben reuze benieuwd Wim !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pietjepc

Mooi dat het hele gebeuren je zo goed bevalt, Wim pompom
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

WimPeu

#2109
Citaat van: Stadium III op mei 09, 2012, 21:05:23
Ben reuze benieuwd Wim !

Ik ook. Ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben van de wijze zoals ik als klant behandeld wordt door Ron en door Integra. Dat is nou het grote verschil met de dozenschuivers. Keurig door de leverancier alles thuis bezorgd en aangesloten. Alhoewel ik dat laatste zelf maar gedaan heb. Ook de begeleiding van evt problemen (zoals ik met het netwerk probleempje)  in alles word je bij gestaan en mocht ik een beroep op de garantie moeten doen dan gaat dat ook via Ron. Geen loze praatjes maar echte service.. notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Het is goed te horen dat alle puzzelstukjes op hun plaats vallen.

WimPeu

Ik ben ook blij met alles wat ik de laatste jaren heb uitgeprobeerd. Was mede door alles wat je op forums leest in de veronderstelling geraakt dat je alleen mooi en goed stereo kon krijgen dmv een dedicated stereo set. Nou zal dat best wel maar ik kon de enorme investeringen er niet in terug horen. Voor mij is dit het beste wat ik kan hebben. Ik blijf toch een HT man met een grote belangsteliing voor stereo. Een alles in 1 oplossing werkt voor mij en mijn gezin gewoon het beste.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Helemaal goed dus; een happy family





:-D

WimPeu

Whoooa, zo braaf zijn we hier niet.... nopompom   HB

Meer dit  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op mei 09, 2012, 21:24:30
Whoooa, zo braaf zijn we hier niet.... nopompom   HB

Meer dit  :-D

Meer "Henk en Ingrid" dus  :-).