Kanaal afregel foutje met de Cinema 40 ??

Gestart door CBdicX, juli 25, 2023, 08:44:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX


CBdicX

Sorry, zat een beetje te klooien met de Citaten op de GSM....  violent1

CBdicX

Ga dit hele verhaal met verschil in volume van de hoogte kanalen testen als ik de C40 terug krijg na reparatie, ergens de komende week.

Benieuwd of het de Frankenstein setup is, er is een nieuw moederbord gezet in de C40, en de microfoon ingang vernieuwd, doen ze niet voor niets......

CBdicX

#18
Citaat van: RHK op augustus 09, 2023, 20:11:27
Citaat van: CBdicX link=msg=356592 date=1691603260

Zal inderdaad die "Frankenstein" setup van mij zijn, dus die ?? kan eigenlijk weg, is niet de C40.........  :-D
[/qu
quote author=CBdicX link=msg=356592 date=1691603260]
Heb nog een nieuwe meting (C70) met de Audyssey app gedaan, maar daar komt het zelfde uit, ook weer wat verschil in die hoogte speakers, dus lag niet aan de C40, ondanks mijn  latere meting met andere speakers op een andere plek.

Dus dan zit er niks anders op door de meetresultaten van alles te handhaven, behalve die van de heights achter de tv. Die regel je dan handmatig in met afstand en Db en zo. Je komt er wel, ook weer een uitdaging. De speakers en subs zou ik nog niet wegdoen, genoeg dynamiek.



Ik heb mijn tekst aangepast, het is dat ik met de C70 2 hoogte speakers heb gemeten, zonder verschil, niet 4 zoals met de C40, excuus, al die speakers ook, zo raak ik ook wel eens het spoor kwijt.

CBdicX

Er zaten wat fouten in de C40, zowel hardware als software, ik zal het maar op een Maandag ochtend model houden  :lol:

Nu verloopt alles zoals moet, ook met de hoogte kanalen die nu wel redelijk gelijk uit de Audyssey run komen.

Eind goed, al goed....... :-D

RHK

Citaat van: CBdicX op augustus 22, 2023, 11:36:05Er zaten wat fouten in de C40, zowel hardware als software, ik zal het maar op een Maandag ochtend model houden  :lol:

Nu verloopt alles zoals moet, ook met de hoogte kanalen die nu wel redelijk gelijk uit de Audyssey run komen.

Eind goed, al goed....... :-D

Eind goed al subs  :-D
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*