Marantz M24

Gestart door VeendammerWind, november 02, 2023, 23:07:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VeendammerWind

Hoewel dit de afdeling "stereo versterkers" is vermoed ik dat hier ook monoblokken worden besproken want ik zou niet weten in welke afdeling ze dan moeten staan.

Dusszzsss....

Wie kent de MA24 en heeft deze ook (weleens) beluisterd? Ik ben erg nieuwsgierig naar de meningen hierover.... notworthy

Tot voor kort wist ik het bestaan er niet eens van maar wauw, optisch prachtig. Wat mij dan een beetje verbaasd is dat hier maar heel weinig vermogen in zit. Ja ik weet het wel, vermogen is niet alles....


Marantz AV8801 met Denon POA-6600 in stereo, Magnus Audio 8-channel Home-Cinema eindversterker Marantz UD7007 + Denon DCD-1460 + Denon DRS-810 + Denon DA-500 gecombineerd met T+A TMR160 + TMR80 + TAL XC + T+A heights rondom aangevuld met SVS

CBdicX

#1
Citaat van: VeendammerWind op november 02, 2023, 23:07:57Hoewel dit de afdeling "stereo versterkers" is vermoed ik dat hier ook monoblokken worden besproken want ik zou niet weten in welke afdeling ze dan moeten staan.

Dusszzsss....

Wie kent de M24 en heeft deze ook (weleens) beluisterd? Ik ben erg nieuwsgierig naar de meningen hierover.... notworthy

Tot voor kort wist ik het bestaan er niet eens van maar wauw, optisch prachtig. Wat mij dan een beetje verbaasd is dat hier maar heel weinig vermogen in zit. Ja ik weet het wel, vermogen is niet alles....




Ziet er inderdaad prachtig uit, 30 watt is meer dan voldoende, en het zal als een eindversterker klinken  :wink:
Staat een setje op Marktplaats nu, denk dat je wel een aardig bedrag gaat betalen, is gereviseerd en "handcrafted by Mario", nou dan weet je het wel...... :-D
Het is trouwens een MA24.