Reparatie Marantz PM80

Gestart door BasStienen, augustus 08, 2023, 13:28:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BasStienen

Beste forumleden

Ik heb een vraagje.

Ik ben in het bezit van een PM80 Marantz versterker waar ik nogal gehecht aan ben (is nog van mijn vader geweest). Een paar weken geleden stopte hij er plots mee. Volgens een kenner is waarschijnlijk de STK stuk. Ik wil echter niet een goedkope chinese kopie als vervanging hebben maar een origineel STK. Daarnaast moeten volgens de kenner ook een aantal andere transistoren vervangen moeten worden. De kenner heeft echter geen tijd om de versterker te repareren en adviseerde mij om hulp op dit forum te vragen.

Weten iemand van jullie waar ik mijn PM80 (natuurlijk) tegen betaling kan laten repareren. Particulier of via een officiele betrouwbare winkel vind ik beide oke.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Frits Denon

Welkom Bas. Kijk even onder Techniek: https://marantzforum.nl/forum/index.php?board=21.0

Daar zijn de techneuten van dit forum vaak te vinden.

Gaat vast weer goedkomen met jouw PM.

Groet,
Frits
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

BasStienen

Merci voor de feedback. Ik heb een post gedaan

NB

Fijne versterker.
Was mijn eerste Marantz.
Mooi dat je hem op laat knappen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM