Dexter op bezoek

Gestart door Mexicaanse Hond, mei 17, 2011, 15:13:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Net Dexter even op bezoek gehad. Is nu door naar Ed in Driebergen om de CD12-combi te halen.
Lekker zitten luisteren en kletsen. Over een tijdje een tegenbezoek in Tilburg.
Hij bevestigde mijn gevoel dat er een overdaad aan wat langzame bas in mijn set-up zit.
Dat zal met de PM-94 misschien wat beter worden. Die heeft wat meer bij te zetten.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 15:13:24
Net Dexter even op bezoek gehad. Is nu door naar Ed in Driebergen om de CD12-combi te halen.
Lekker zitten luisteren en kletsen. Over een tijdje een tegenbezoek in Tilburg.
Hij bevestigde mijn gevoel dat er een overdaad aan wat langzame bas in mijn set-up zit.
Dat zal met de PM-94 misschien wat beter worden. Die heeft wat meer bij te zetten.  :wink:

gelukkig voor mij de Dex het ook geconstateerd heeft  :-P

Wanneer komt de grote 94 eigenlijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Die is er al, maar dat is zo'n bakbeest. Die kan ik nog niet plaatsen. Hij staat dus op......zolder.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Whisper.nl

Auw dat doet echt zeer.

Zo'n mooi aparaat op zolder zetten.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Citaat van: Whisper.nl op mei 17, 2011, 16:54:49
Auw dat doet echt zeer.

Zo'n mooi aparaat op zolder zetten.

Groet Whisper

Inderdaad, kreeg er pijn van in mijn rug.  :-D

Maar hij moet ook nog eerst voorzien worden van nieuwe elco's, soldeerverbindingen moeten worden  gecontroleerd en zo nodig worden hersteld  en ik wil er WBT-aansluitingen op.
Lijkt me een klus voor HAL9000.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 17:01:31
Inderdaad, kreeg er pijn van in mijn rug.  :-D

Maar hij moet ook nog eerst voorzien worden van nieuwe elco's, soldeerverbindingen moeten worden  gecontroleerd en zo nodig worden hersteld  en ik wil er WBT-aansluitingen op.
Lijkt me een klus voor HAL9000.  :yes:

WBT ? want nieuwe norm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Leek me handig, maar is misschien niet nodig.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

joep

#7


Dexter op bezoek gehad. Leuk.....       Wees blij dat je nog leeft.

Mexicaanse Hond

Als je het ziet als een metafoor op zijn verbale geweld, dan klopt het aardig.  :wink:
Wat kan die man lullen, zeg.  :-D

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 18:43:00
Als je het ziet als een metafoor op zijn verbale geweld, dan klopt het aardig.  :wink:
Wat kan die man lolliestoklen, zeg.  :-D
Nah, viel wel mee toch? Moet je me eens meemaken als ik op dreef ben..... :angel:  :-D

Mexicaanse Hond

Ik hou mijn hart vast voor de volgende keer bij jou.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Stadium III

Als je in Tilburg bent ben je welkom Harry !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

Harry ,ik had begrepen dat jij de bas speelt ,dan moet jij toch wel weten dat de laagste octaven de meest trage zijn  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

#14
Citaat van: Marco op mei 17, 2011, 23:57:01
Harry ,ik had begrepen dat jij de bas speelt ,dan moet jij toch wel weten dat de laagste octaven de meest trage zijn  :-D
Ben zelf ook wat traag.  :-D
Heb eindelijk ontdekt dat ultra-lineaire modus (de 8 Ohm-aansluiting op mijn Primaluna) een strakker resultaat geeft dan de  modus (de 4 Ohm-aansluiting).
Heeft te maken met een betere demping van de ultra-lineaire modus.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers